×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آقای گل لیگ برتر: اوضاع تیم ملی خوب نیست/ لژیونرها اعتبار فوتسال ایران را بالاتر می‌برند

سعید احمدعباسی، ملی‌پوش تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی‌پسند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص لژیونر شدنش در لالیگا اسپانیا اظهار کرد: کارها تا یکی، دو روز دیگر انجام می‌شود اما نمی‌خواهم قبل از قطعی شدن چیزی درباره آن صحبت کنم.

وی درباره آقای گلی در ۲ فصل اخیر لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این‌ها زحمات کار تیمی و مشارکت همه بازیکنان گیتی‌پسند بوده که من خوشحالم نتیجه آن به نام من خورد. از مدیریت مجموعه گیتی‌پسند ممنون هستم که در این ۲ سال تیم قدرتمندی را ساخت که هم در لیگ ایران مدعی باشد و قهرمان شود و هم بازیکنان سطح بالا و مستعدی را دور هم جمع کند. به نظر من آقای گلی را نمی‌توان تنها جایزه فردی شمرد زیرا ثمره همکاری تمام اعضای تیم است.

بازیکن تیم فوتبال گیتی‌پسند در خصوص جدایی‌اش از این تیم و همچنین آمادگی این باشگاه اصفهانی در این فصل گفت: ابتدا از باشگاه، مدیریت و سرمربی تیم ممنونم که به فکر پیشرفت من هستند و این اتفاق خوبی در فوتسال ایران است. گیتی‌پسند امسال، یکی از قدرتمندترین گیتی‌پسندهای یک دهه اخیر است که کلی بازیکن جوان، مستعد و خوب دور هم جمع شده‌اند. همدلی و انسجام در تیم زیاد است و کسی برایش دقایقی که بازی می‌کند مهم نیست؛ مهم این است که تیم بتواند پیروز شود و در انتها دوباره قهرمانی را کسب کند. خوشحالم که در این تیم عضویت داشتم و درس‌های زیادی گرفتم.

احمدعباسی در خصوص این که او سومین لژیونر فعلی ایرانی در لالیگا است، عنون کرد: هنوز که چیزی قطعی نشده است اما چنین اتفاقی برای فوتسال ایران خیلی خوب است و سطح و اعتبار ایران را در سطح جهان بالا می‌برد. چه حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های سطح اول اروپایی و چه حضور بازیکنان برزیلی در لیگ ایران می‌تواند کمک شایانی به فوتسال ملی و باشگاهی ما کند و اعتبار فوتبال ما را بیش از آن چه که هست، زیاد کند.

او درباره اوضاع نامساعد تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: اوضاع تیم ملی نه تنها خوب نیست، بلکه بد هم هست. بازی با آرژانتین به سادگی لغو شد و تیم ملی با شرکت در تورنمنتی که تنها دو یا سه بازی انجام می‌دهد، راهی جام ملت‌ها می‌شود. همه از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند اما کاری برای آن انجام نمی‌دهد. اکنون هم فدراسیون رییس ندارد و همه‌ چیز درهم است. امیدوارم این نسل‌سازی که قرار است رخ دهد، تبدیل به نسل‌سوزی نشود که بازیکنان جوان و خوب فعلی تیم ملی را بدون آمادگی به مسابقات مختلف بفرستند. تیم ملی هر سال حداقل نیاز به ۴ یا ۵ بازی خوب دوستانه دارد و این روند برای ایران که یکی از قدرت‌های فوتسال جهان است، جالب نیست.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.