×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آلومینای ایران کارفرمای برتر سلامت محور ملی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ این جشنواره با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر سه شنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه در تهران برگزار شد و طی آن شرکت آلومینای ایران با کسب افتخاری دیگر کارفرمای سلامت محور برتر در سطح ملی شد.
آلومینای ایران به همراه کارفرمایان ۱۹ شرکت در قالب سلامت محور برتر در سطح ۱۸ استان در این جشنواره برگزیده شدند.

همچنین شرکت آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم خراسان شمالی در فهرست معرفی در بین ۶ شرکت برتر جای گرفت .

بر اساس این گزارش شرکت آلومینای ایران بر اساس ارزیابی و ممیزی شورای هماهنگی سلامت کارگران که متشکل از وزارت بهداشت و درمان، وزارت کار و رفاه اجتماعی  و سازمان تامین اجتماعی می باشد، با عنایت به اقدامات موثر انجام شده در حوزه سلامت کارگران، از سوی سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح ملی طی سال (۱۴۰۲-۱۴۰۱) انتخاب گردید.

به گفته مهندس عبدالله شه بخش، مدیر عامل شرکت آلومینای ایران صیانت و اعتلای سلامت نیروی کار مهمترین سرمایه شرکت می باشد که به عنوان وظیفه ای مهم و خطیر  همواره در سرلوحه برنامه های شرکت بوده است.
وی توجه ویژه واحد HSE شرکت به معاینات بدو استخدام و دوره ای، تاثیر شاخصهای HSE در انتخاب پیمانکاران، استقرار نظام آراستگی صنعتی، استقرار سیستم‌های مدیریت ایمنی و بهداشت و مدیریت زیست محیطی، نظارت کامل بر عملکرد HSE پیمانکاران، تجهیز، راه اندازی و پوشش مرکز فوریتهای پزشکی در تمامی حوزه های معدنی و سایت صنعتی شرکت، توجه ویژه شرکت به استانداردهای سلامت محور و زیست محیطی و تلاش در جهت کاهش انواع آلودگی‌ها و انطباق سیستم‌های مدیریت محیط زیست ، اجرای اقدامات موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اقدامات موثر شرکت آلومینای ایران در حوزه بهداشت و سلامت نام برد.
مهندس شه بخش ضمن تبریک این موفقیت به کلیه پرسنل شرکت، تولید ایمن را مهمترین هدف شرکت الومینای ایران نام برد و بر توجه بیش از پیش مدیران و کلیه پرسنل به ایمنی و سلامت محیط کار تاکید ویژه داشت.

لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان در این جشنواره توسط سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اهدا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.