×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای احکام برای ایثارگران در بودجه سال ۱۴۰۰ را با قدرت دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، مهدی ایزدی روز شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: تعاملات با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس تقویت می‌شود و به مدیران بنیادشهید و امور ایثارگران در استان‌ها تأکید شده تا موضوع دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایثارگران را به‌صورت جدی‌تری دنبال کنند.  

وی با اشاره به سفرهای استانی معاونان بنیاد شهید تصریح کرد :‌ سفر به استان خراسان رضوی طی روزهای گذشته هم بنا به دعوت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام شد تا مسائل مربوط به ایثارگران این استان به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

ایزدی  افزود: در این سفر سه روزه که معاونان بهداشت و درمان و تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، مشکلات ایثارگران و به‌صورت ویژه جانبازان اعصاب و روان مورد بررسی قرار گرفت.

 بیمارستان ۶۴ تخت خوابی، ویژه جانبازان اعصاب و روان ایجاد می شود

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در بازدید از مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان و طی تماس رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد پروانه بهره‌برداری بیمارستان ۶۴ تخت خوابی، ویژه جانبازان اعصاب و روان مشهد صادر شود.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نشست با جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بازدید از مرکز بازتوانی و توان‌بخشی امام خمینی(ره)، مرکز نگهداری سالمندان ایثار و دیدار با جمعی از جانبازان و والدین شهدا در مشهد مقدس و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به این عزیزان را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

اجرای احکام برای ایثارگران در بودجه سال ۱۴۰۰ را با قدرت دنبال می‌کنیم

دیدار با خانواده شهدا

ایزدی در این سفر و در دیدار با خانواده شهیدان «رضا و علی عدالتیان» ضمن ابلاغ سلام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را توفیقی بسیار بزرگ دانست و گفت: دیدار با والدین معظم شهدا وظیفه همه ما و کمترین کاری است که می‌توانیم در قبال فداکاری این عزیزان انجام دهیم، هرچند با هیچ خدمتی نمی‌توان فداکاری‌های این عزیزان را جبران کرد.
در این دیدار با اهدای لوح سپاس از رشادت و فداکاری این خانواده معظم تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است برادران شهید والامقام «رضا و علی عدالتیان» به ترتیب در یکم فروردین ۱۳۴۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۶ در مشهد مقدس چشم به جهان گشودند و هر دو برادر در ۱۲ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.