×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای پایلوت ملی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در سنگ‌آهن مرکزی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از  مرکز اطلاع رسانی شرکت، دکتر دهقانی فیروزآبادی با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه  روز گذشته دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای این دیدار که در فضایی صمیمانه‌ برگزار شد، علی یقطین،ریاست هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گزارش مفصلی درباره فعالیت‌های انجام شده در حوزه نوآوری و دانش‌بنیان در شرکت ارائه داد و ورود به حوزه نوآوری و فناوری دانش‌بنیان را از راهبردهای اصلی مدیریت جدید شرکت برشمرد.
در ادامه این دیدار، مجتبی‌حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، استفاده از ظرفیت‌های قانونی در موضوع‌هایی مانند معافیت مالیاتی، سرمایه‌گذاری، تسهیلات و جذب نخبگان را یادآور شد و بر استفاده از توانمندی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و ظرفیت‌ نخبگان استانی و ملی به عنوان یک رویکرد مهم برای تحقق توسعه، پیشرفت و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان دولت سیزدهم که میزبان این جلسه بود، از حضور تیم مدیریتی آشنا به زیست بوم نوآوری و فناوری در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ابراز خرسندی کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله قانون جهش تولید دانش‌بنیانو مواردی که در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مرتبط با حوزه دانش بنیان مصوب شده است می تواند ظرفیت های خوبی برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف بهره مندی از ظرفیت نخبگانی و دانش بومی کشور باشد و برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اعتبار ویژه ای در نظر گرفته شود.
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به ایجاد ستاد توسعه اقتصاد معدن در کشور گفت: عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و شرکت‌های دانش‌بنیان باید به عنوان یک پایلوت ملی در نظر گرفته شود.
انتهای‌پیام/

تجارت گردان | اجرای پایلوت ملی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در سنگ‌آهن مرکزی ایران
تجارت گردان | اجرای پایلوت ملی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان در سنگ‌آهن مرکزی ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.