×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اختصاص بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال برای رشد تولید در آذربایجان غربی

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در سفر به ارومیه و در نشستی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد:عملیاتی شدن شعار سال جزو راهبردهای بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۲ است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی اقدامات مهم و موثری در راستای ارتقای توان تولید استان انجام دهد و شعب بانک توسعه تعاون در این استان جزو شعب برتر در سراسر کشور محسوب می شوند.
ایرانی ادامه داد:از شهریور سال گذشته تا کنون سه بار به آذربایجان غربی سفر کرده ام ، بازدید و اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل ، ایجاد و توسعه طرح های مهم تولیدی و اشتغالزایی استان جزو مهم ترین اولویت های این سفرها بوده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان اینکه برای مهار تورم و رشد تولید تسهیلات باید به سمت اقتصاد مولد سوق داده شود،گفت:بانک توسعه تعاون در سال های گذشته توانسته است نقش موثری در اقتصاد کشور خصوصا ارتقای نقش تعاونی ها،اشتغال روستایی، sme و طرحهای کوچک و زودبازده ایفا و انتظارات جامعه هدف را از جوان‌ترین بانک دولتی وتوسعه ای کشور برآورده کند .
در ادامه معاون هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه دولت در سال جدید تمام توان خود را برای حمایت از تولید به کار گرفته است،گفت: حمایت های بانک توسعه تعاون از تولید واشتغال در استان قابل تقدیر است.
جواد کرمی افزود: شتاب دادن به تخصیص اعتبارات مصوب برای طرح ها و تفویض اختیارات بیشتر به استان برای عمل به این مهم بایدمورد توجه وتاکید دستگاه‌ها خصوصا بانکها قرار گیرد .
ایرانی در ادامه از شرکت سیمان ارومیه ، شرکت تعاونی رعد الکتریک ، تصفیه خانه ارومیه بازدید و بر عملیاتی شدن مصوبات در راستای ارتقای تولید این شرکت ها تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون باحضور درشعبه ارومیه گفت: توسعه کیفی، طراحی محصول، تکریم مشتری،تحول گرایی و رونق اقتصاد تعاونی از مهمترین سرفصل‌های کاری همکاران در سراسر کشور باشد.
محمد جعفر ایرانی در ادامه با حضور در گلزار شهدا و مزار مبارز نستوه مرحوم حجت الاسلام حسنی با نثار فاتحه و گل به مقام ایشان ادای احترام کرد.
در این سفر احمد محمدی مدیر امور اعتباری بانک،درستی مدیرشعب استان،نصرتی راد معاون و نوجوان رییس حراست استان وی راهمراهی می کردند.
گفتنی است این چهارمین سفر عضو هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون به استان آذربایجان غربی از تیرماه سال ۱۴۰۱ می باشد که نشان از ظرفیت های این استان و نگاه مثبت مدیران این بانک دولتی در جهت حمایت از تولید و اشتغال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.