×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اختصاص ۸۰۰ هکتار زمین به منظور ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت کشور 

محمدمهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام اختصاص ۸۰۰ هکتار زمین به منظور ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت کشور گفت: سازمان ملی زمین و مسکن تاکنون با ۹ شرکت پیشران صنعتی تفاهم همکاری ساخت مسکن منعقد کرده است.

وی افزود: علاوه بر این شرکت‌ها، پیش‌نویس انعقاد تفاهم‌نامه با ۵ شرکت صنعتی دیگر در شهرهای خواف، بیرجند، خوسف و تبریز نیز آماده شده که ساخت حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد دیگر را به دنبال خواهد داشت.

بلوردی با اشاره به طراحی و اجرای پروژه‌ای به نام «صنعت شهرها» توسط کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت گفت: هدف از این طرح این است که از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگی که دارای قدرت مالی و مدیریتی کافی برای تولید مسکن کارکنان خود هستند نیز در طرح نهضت ملی مسکن بهره ببریم.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن  اظهار کرد: پروسه شناسایی اراضی مناسب برای ساخت مسکن کارکنان بخش صنعت درحرائم شهرها در تمامی استان‌های کشور از سال گذشته آغاز و فرایند الحاق آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و در نهایت این زمین‌ها برای ساخت مسکن به کارخانجات تحویل داده می‌شوند.

وی بار دیگر از کارخانجات و واحدهای صنعتی که امکان ساخت سرپناه برای کارکنان خود را دارند دعوت کرد برای انعقاد تفاهم و دریافت زمین در شهرهایی که سازمان ملی زمین و مسکن اراضی مستعد برای ساخت و ساز را دارد با این سازمان همکاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.