×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در واکنش به شایعات تفرقه افکنانه از سوی افرادی مغرض و در فضای مجازی استان مبنی بر تلاش برای ابقا در سمت استانداری، افزود:روز گذشته خبری با هدف تفرقه افکنی بین نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی و نخبگان استان توسط افرادی مغرض منتشر شد. 

وی گفت:در مدت این دوسال هر از گاهی اینگونه جفاها و بی تقوایی ها را نسبت به خودم دیدم و بی توجه از کنار آن گذشتم اما امروز چون احساس کردم عده ای ناجوانمردانه به دنبال تخریب نمایندگان شریف مردم و برادر گرانقدرمان فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس جناب آقای عراقی هستند، لازم دیدم پاسخ دهم.

جمالی پور خطاب به هم استانی ها و نخبگان، گفت:همه ما باید از ایجاد دشمنی و تفرقه افکنی مغرضان به خدا پناه ببریم،چرا که حادثه عظیم عاشورای حسینی در سایه تفرقه افکنی دنیاطلبان آن روز رخ داد، امروز هم عده ای با نیت منافع شخصی به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف اندازی بین مردم و از بین بردن فرصت های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: بسی جای تعجب است وقتی دشمنان این نظام همه داشته های خود را بسیج کرده اند تا جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند، عده ای ناآگاه در این روزهای حساس نظام راه اختلاف افکنی را برگزیده اند، آیا اختلاف افکنی و تفرقه اندازی در این شرایط خیانت به مردم و شهدا نیست!؟

استاندار قزوین گفت:به شما اطمینان می دهم که به دنبال پست و مقام و بقای مسئولیت خویش نیستم و مسئولیت را طعمه ای برای رسیدن به منافع دنیوی نمی دانم که اگر این چنین بود فرصت های بهتر از این را در گذشته داشتم، بلکه آن را فرصتی برای خدمت صالح به مردم و کشورم می دانم.

جمالی پور افزود: من تا این لحظه، هیچ رایزنی و تلاشی برای ماندن در مسئولیت فعلی به رغم رفاقت و ارتباط صمیمی با بزرگان دولت جدید نکرده ام،چنانچه بزرگان استان و نمایندگان شریف مردم نسبت به این عرض حقیر شاهد و گواه هستند.

وی اضافه کرد:در ۲ سال اخیر که سخت ترین روزهای اقتصادی نظام بود سعی کردم به دور از توجه به منافع جریانی و غوغا سالاری با ایجاد وفاق و همدلی در استان و بسیج همه ظرفیت ها و مدیریت صحیح بر منابع، طرح ها و پروژه های مهمی را در استان به سرانجام برسانم و در این دوسال خود و خانواده ام را بدون هیچ چشمداشتی وقف خدمت به مردم کرده و شبانه روز با افتخار برای توسعه استان تلاش نمودم.

جمالی پور گفت: گواهی می دهم امروز در محضر خدا و مردم شرمسار نیستم، هرچند همیشه در برابر مردم و خانواده گرانقدر شهدا بدهکار هستم و خواهم بود.

وی تصریح کرد: از درگاه خداوند متعال عاقبت بخیری برای خود، ملت بزرگ ایران، مردم شریف و والامقام استان قزوین به ویژه افرادی که با تخریب دیگران به دنبال منافع زودگذر دنیوی هستند مسالت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.