×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
از واکنش عجیب سرخپوشان تا انتخاب قایدی به عنوان بهترین بازیکن

صعود شارلروا با سوپرگل «کاوه»
پلی‌اف لیگ اروپا با صعود تیم شارلروا بلژیک در شب گلزنی «کاوه رضایی» و راهیابی میلان ایتالیا و تاتنهام انگلیس به مرحله بعد همراه شد. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

میناوند: پرسپولیس با صعود جواب انتقادها را داد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» با برتری قاطع برابر الشارجه جواب منتقدان را داد. ادامه این خبر خوب را اینجا مطالعه کنید.

دارنده مدال طلای آلیش جهان: برای همیشه کشتی را کنار می‌گذارم
قهرمان کشتی آلیش جهان با بیان اینکه برای همیشه کشتی را کنار می‌گذارم، گفت: از برخی مسائل دلگیر هستم و برای همین موضوع از کشتی خداحافظی خواهم کرد. ادامه این خبر را نیز اینجا بخوانید.

ماجرای واکنش عجیب بازیکنان و سرمربی پرسپولیس به پاداش نگرفته
بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اظهارنظر یکی از مدیران این باشگاه واکنش نشان دادند. متن کامل این خبر را اینجا می توانید ملاحظه کنید.

«قائدی» بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ قهرمانان
مهاجم تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. ادامه این خبر خوب را اینجا مطالعه کنید.

مسی در وداع با سوارز: رفتار بارسا در شان‌ تو نبود
ستاره آرژانتینی در وداع با «لوییس سوارز» عنوان کرد: رفتار باشگاه بارسا در شان تو نبود و برایم دشوار است که دیگر نمی‌توانم هر روز را با تو سپری کنم. متن کامل این خبر را می‌توانید اینجا بخوانید.

کرایوف: گلزنی پاداش پورعلی گنجی است
سرمربی تیم شنژن چین با تمجید از گلزنی مدافع ایرانی در برابر دالیان گفت: پورعلی گنجی با روحیه رهبری در خط دفاعی بازی می‌کند و گلزنی هم پاداش بازی‌ او است. ادامه این خبر را اینجا مطالعه کنید.

نامجو مطلق: برابر پاختاکور نمایش خوبی خواهیم داشت
 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک بازی حساس را برابر پاختاکور ازبکستان داریم اما نمایش خوبی خواهیم داشت. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

مربی پاختاکور: برای صعود برابر استقلال مقاومت می‌کنیم
مربی پاختاکور ازبکستان گفت: استقلال تیم قدرتمندی است اما برابر آن مقاومت می‌کنیم و راهی مرحله بعد می‌شویم. متن کامل این خبر را اینجا می توانید ملاحظه کنید.

آذری: با شرایط فدراسیون فوتبال نباید نگاه رویاپردازانه داشته باشیم
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید قبول کنیم که از غرب آسیا عقب افتادیم و نباید خود را  فریب دهیم، باشگاه‌های ما جزیی از کل فوتبال ایران هستند و با شرایط فدراسیون فوتبال نباید نگاه رویاپردازانه داشته باشیم. ادامه این خبر را اینجا مطالعه کنید.

حضور سه نماینده ایران در نظرسنجی بهترین گل هفته لیگ قهرمانان
نظرسنجی انتخاب برترین گل هفته لیگ قهرمانان در حالی با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد که نام گلزنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان در این نظرسنجی به چشم می‌خورد. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

سرمربی الهلال: کنار گذاشتن ما از لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود
 سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: کنار گذاشتن تیم ما از لیگ قهرمانان آسیا با منافع بزرگی صورت گرفت و بزرگ‌ترین ظلم فوتبال جهان بود.  ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

حذف الدحیل کار دست سرمربی مراکشی داد
پس از شکست الدحیل برابر التعاون و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی مراکشی در آستانه برکناری قرار گرفت. متن کامل این خبر را می توانید اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.