×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهید محمودی دیدار کرد

حمید ملانوری که در آغاز دور دوم سفرهای شهرستانی خود امروز به فردوس سفر کرده است، به دیدار خانواده شهید محمودی در شهر باغستان رفت و از خانواده این شهید والامقام دلجویی کرد.

استاندار خراسان جنوبی با آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، توفیقات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

حمید ملانوری، حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا را وظیفه‌ای همگانی خواند و گفت: این موضوع باید به یک فرهنگ ماندگار در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: خانواده شهدا، بزرگترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر دانسته شوند.

شهید محمود محمودی متولد فروردین ۱۳۵۰ است که بعد از اتمام دوره تحصیلات خود در مقطع راهنمایی، دفاع از میهن را تکلیفی شرعی دانست و با حضور در جبهه، در عملیات‌های متعدد شرکت کرد و سرانجام دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه امروز با استقبال امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان وارد فردوس شدند و بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدای شهر باغستان ادای احترام کردند.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی کتابخانه عمومی شهر باغستان به بهره‌برداری رسید.

حضور در شورای اداری و نیز نشست کاری با فرماندار، بخشداران و معاونین فرمانداری از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است و ملانوری مصوبات اولین سفر خود به شهرستان فردوس را نیز پیگیری می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.