×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعطای “تندیس ۵ ستاره سیمین سرآمدی” به روابط عمومی شرکت ملی پست

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ عصر روز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.
بنابراین گزارش، روابط عمومی شرکت ملی پست به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR و کسب رتبه ۶۹۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان به عنوان روابط‌عمومی سرآمد در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران معرفی و تندیس سیمین ۵ستاره‌ی  این جشنواره را دریافت کرد.
شایان ذکر است روابط عمومی شرکت ملی پست در سال ۱۴۰۱ همچنین موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و همچنین کسب عنوان روابط عمومی برتر در نوزدهمین دوره جشنواره برترین روابط عمومی های ایران شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.