×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعطای جایزه «عصر تراکنش» به احسان ترکمن

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سپ، دوشنبه ۱۴ اسفندماه در رویداد «جایزه عصر تراکنش» که به همت این ماهنامه  برگزار شد از چهره‌های منتخب و ماندگار صنعت مالی و پرداخت در سال ۱۴۰۲ با اعطای  تندیس تجلیل بعمل آمد. چهره‌ها، کسب‌وکارها و محصولات برگزیده در بخش‌های گوناگون صنعت مالی در این مراسم معرفی شدند. جناب آقای ترکمن، مدیرعامل سپ نیز به پاس نوآوری در سه کانال موبایل، کارت‌خوان و درگاه پرداخت اینترنتی توانست در این رویداد عنوان «مدیرعامل منتخب شرکت‌های PSP در سال ۱۴۰۲» را به خود اختصاص دهد. «عصر تراکنش» دلیل این انتخاب را اینگونه اعلام کرده است: «پرداخت الکترونیک سامان را می‌توان خاص‌ترین شرکت PSP ایرانی دانست. شرکتی که بسیاری از نوآوری‌های صنعت پرداخت با نامش گره خورده و در عین حال تنها شرکت PSP کشور است که در هر سه ابزار موبایل، کارت‌خوان و درگاه پرداخت اینترنتی در بین سه شرکت برتر قرار دارد، اما چیز دیگری که این شرکت را در نوع خودش خاص می‌کند ثبات مدیریتی‌اش در طول تمام سال‌هاست. سپ با وجود اینکه در شاخص‌ها همیشه در وضعیت مطلوبی بوده است، با حضور احسان ترکمن توانسته علاوه‌بر حفظ جایگاه پیشین خود، بهبود و رشد را نیز در این شاخص‌ها تجربه کند.»

احسان ترکمن دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد حسابداری از دانشگاه تهران است و از مهمترین سوابق وی می‌توان به معاونت مالی و برنامه‌ریزی بانک سامان و عضو هیات مدیره شرکت‌های تامین سرمایه کاردان و… اشاره کرد؛ وی از اواخر سال ۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل در سپ مشغول به فعالیت است.

همچنین در این رویداد از گروه مالی سامان آقای «احمدرضا ضرابیه» مدیرعامل بیمه سامان در رشته مدیرعامل کسب و کار بیمه به پاس توسعه نوآوری و فناوری در صنعت بیمه و آقای «محمد گرکانی‌نژاد» مدیرعامل بلوبانک به پاس توسعه فناوری‌های نوین در فضای بانکی ایران به عنوان مدیرعامل منتخب نئوبانک و همچنین به عنوان اپلیکیشن منتخب ارائه‌دهنده خدمات کش‌بک تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.