×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از فعالان اقتصادی در چابهار

 روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران سیدحسین حسینیان، در دیدار با امیر مقدم، ضمن تاکید بر توسعه همکاری ها، بر طرفیت سازمان مناطق آزاد بر ترغیب و جذب سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی برای استفاده از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران تاکید کرد و گفت: بانک توسعه صادرات ایران آمادگی تامین مالی ریالی پروژه‌های صادرات محور در مناطق آزاد را دارد.
وی اعلام کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن، از شرکت های زیر مجموعه بانک توسعه صادرات ایران، نیز بستر مناسبی برای تامین مالی شرکت های صادراتی فعال در مناطق آزاد با اولویت استفاده از منابع بازار سرمایه است.
گفتنی است، رئیس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات ایران به همراهی رئیس شعبه این بانک در چابهار از دو واحد تولیدی صادرات محور فعال در منطقه بازدید و با مدیران ارشد این شرکت ها دیدار کردند.
این جلسات با هدف معرفی خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران و تشریح مواضع در چارچوب سیاست های اعتباری ابلاغی بانک، برای حمایت از شرکت های تولیدی صادرات محور چابهار تشکیل شده است.
شرکت پارس آلیاژ مکران، واحد صنعتی فعال در حوزه محصولات معدنی و استخراج کانی های فلزی و شرکت بنیانِ رخشان تجارت، واحد تولیدی نوآور و فعال در عرصه صنایع غذایی و محصولات کودک بوده که در صدد توسعه فعالیت های صادراتی خود هستند.
در گفتگوی مستقیم و دیدار با مدیران ارشد شرکت های یادشده بر ضرورت همفکری و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی و حمایت بیشتر از صنایع این منطقه توسط بانک توسعه صادرات ایران تاکید شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.