×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان این که لیگ بیست و دوم ۱۵ تا ۲۰ خردادماه به پایان می‌رسد، بیان کرد: این تاریخ باعث می‌شود که تیم‌ها فرصت خوبی برای استراحت و ترمیم خود خواهند داشت و تیم‌های ما بعد از چند هفته رقابت (لیگ بیست و سوم)، وارد لیگ قهرمانان آسیا در شهریور شوند.

او درباره تغییر زمان دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به دلیل بازی دوستانه سپاهان و زنیت بیان کرد: باشگاه سپاهان چهار ماه پیش قبل از قرعه‌کشی جام حذفی این موضوع را اعلام کرده بود. باشگاه زنیت یک بازه زمانی ۲۰ روزه برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده بود. باشگاه زنیت یک باشگاه در سطح اروپاست و حضورش در ایران می‌توانست برای فوتبال ما آورده داشته باشد. ما آن زمان نمی‌دانستیم پرسپولیس و سپاهان قرار است با هم بازی کنند. در همان ایام جام جهانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح کردند و ما پس از بررسی گفتیم که زمان مناسب دیدار با زنیت، زمانی است که فولاد به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: طبق تقویم مسابقات قبل از این که نتایج الان مشخص شود، باشگاه سپاهان قبل از بازی با پرسپولیس با فولاد، گل‌گهر، ذوب آهن بازی می‌کند و بازی‌های سنگینی را قبل از بازی با زنیت دارد. اگر بازی زنیت نبود، پرسپولیس هفت روز بازی نمی‌کرد و این فاصله، فاصله‌ای نیست که باز نظر فنی به باشگاه پرسپولیس ضربه بزند. ما بازی‌ای را جابجا نکردیم، فقط بازی سپاهان را در آخرین روز برگزاری جام حذفی گذاشته‌ایم. در واقع فشردگی به سپاهان تحمیل شده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.