×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان با «موبایلت»

«موبایلت»، سامانه بانک سامان از سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات نوین و جدید بانکی آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌ شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک سامان را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی این سامانه باعث شده تا مشتریان به ‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «موبایلت» با سایر سامانه‌های بانکداری جدید می ‌شود.

چگونه با موبایلت، افتتاح حساب کنیم؟

متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان پس از دانلود موبایلت از سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir یا برنامه هایی مانند بازار، قادر به ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک شناسایی خود از طریق منوی افتتاح حساب خواهند بود. کارت بانکی مشتری جدید این بانک نیز در نهایت پس از احراز هویت و انجام تمام مراحل افتتاح حساب، به نشانی‌ ثبت شده در فرم ثبت نام او ارسال خواهد شد.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مشتریان بانک سامان در هر مرحله از افتتاح حساب در صورت بروز مشکل و یا سؤال می ‌توانند به ‌صورت ۲۴ ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

شرایط افتتاح حساب در اپلیکیشن موبایلت

برای افتتاح حساب اینترنتی بانک سامان، باید شرایط افتتاح حساب آنلاین را داشته باشید. این شرایط شامل:

۱٫ حداقل سن افراد برای افتتاح حساب غیرحضوری ۱۸ سال شمسی است.

۲٫ داشتن سیم‌ کارت فعال به نام شخص افتتاح کننده الزامی است.

۳٫ امکان افتتاح حساب آنلاین برای افرادی که دارای چک برگشتی رفع سوء‌اثر نشده باشند، امکان‌پذیر نیست.

چه مدارکی برای افتتاح حساب غیرحضوری لازم است؟

۱٫ اصل کارت ملی هوشمند یا رسید مهرشده ثبت ‌احوال؛

۲٫ شماره تلفن فعال به نام شخص متقاضی؛

۳٫ تلفن همراه هوشمند برای امکان احراز هویت آنلاین؛

۳٫ نشانی دقیق برای ارسال کارت بانکی؛

۴٫ تصویر امضای متقاضی در یک برگ سفید؛

سرویس های مهم در موبایلت بانک سامان

۱٫ تغییر شماره همراه: موبایلت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک سامان شماره همراه خود را تغییر دهند. تمام مشتریان می ‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن موبایلت و از قسمت سایر، در بخش پروفایل، قسمت ویرایش شماره تلفن همراه را انتخاب و شماره جدید خود را ثبت کنند.

۲٫ فعال سازی پیامک تراکنش‌ های بانکی: مشتریان بانک سامان می‌ توانند نسبت به دریافت پیامک تراکنش های بانکی اقدام کنند. با مراجعه به اپلیکیشن موبایلت و در بخش فعال سازی پیامک این سرویس فعال می‌ شود.

۳٫ دریافت رمز اول کارت: مشتریانی که رمز اول خود را فراموش کرده‌اند می توانند از طریق موبایلت، این خدمت را دریافت ‌کنند. بر این اساس مشتریان بانک سامان با مراجعه به موبایلت، در بخش فعال سازی پیامک و از قسمت کارت و سپرده، شماره ملی و شماره کارت بانک سامان را در بخش مربوطه وارد و سپس رمز ارسال شده به تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی سه ‌رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم کارت خود را ثبت کنند.

۴٫ رفع راکدی سپرده: مشتریان همچنین می‌ توانند از طریق موبایلت بانک سامان به سرویس رفع رکود سپرده دسترسی داشته باشند. این خدمت در قسمت کارت و سپرده، گزینه رفع رکود سپرده فعال می شود.

۵٫ درخواست صدور کارت جدید: بانک سامان با راه‌اندازی این سرویس در موبایلت، این امکان را فراهم کرده که مشتریان بدون مراجعه به شعبه کارت ‌بانکی خود را تعویض کنند.

۶٫ قابلیت عودت چک در موبایلت: تمامی دارندگان چک‌های صیادی که در بانک سامان حساب دارند، می‌ توانند در صورت نیاز چک‌های صیادی صادر و و یا دریافت شده را با تایید مجدد ذینفع عودت دهند. این سرویس در صفحه اصلی موبایلت و در منوی مدیریت چک قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.