×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش سهم بانک دی از بازار پولی بانکی کشور با اهتمام جمعی شعب و واحدهای ستادی محقق می‌شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، قیطاسی طی این بازدید از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌ معاونت حقوقی بانک وادارات  مبارزه با پولشویی، مدیریت ریسک، بازرسی، امور شعب شهرستان‌ها،فروش املاک تملیکی ،حسابرسی داخلی ،امورحقوقی،دعاوی واجرائیات قرار گرفت.
مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره امور شعب خواستار نظارت مستمر و  پایش دقیق و لحظه‌ای دستگاه‌های خودپرداز و ارزیابی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده به مشتریان شد.
 قیطاسی در ابتدای این بازدید با حضور در شعبه وزرا ضمن قدردانی از تلاش همکاران جهت پیشبرد اهداف شعبه بر تقویت اصل مشتری مداری و اهتمام حداکثری برای افزایش سهم بانک دی از بازار پولی بانکی کشور تأکید کرد.
مدیرعامل بانک دی ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع و مصارف و اقدامات شعبه وزرا گفت : باید ارائه طرح‌های متنوع به منظور جذب مشتریان و افزایش کیفیت خدمات‌دهی به ویژه برای جامعه هدف بانک، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در همه شعب بانک دی در اولویت اقدامات قرار گیرد.
وی افزود: انتظار می‌رود شعبه وزرا که خدمات ریالی و ارزی ارائه می‌دهد به منظور افزایش سهم سپرده‌های ارزان قیمت، جذب مشتریان، وصول مطالبات جاری و غیرجاری و جذب منابع ارزی جدید تلاش مضاعفی داشته باشد.
در جریان این بازدید قاسمی، رییس شعبه وزرا ضمن ارائه گزارش عملکردی از روند شاخص‌های عملیاتی شعبه در حوزه منابع، مصارف و وصول مطالبات به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود در زمینه پیشبرد اهداف شعبه پرداخت و همکاران شعبه نیز در نشستی صمیمی با مدیرعامل و هیئت همراه درباره موضوعات مختلف به هم اندیشی و تبادل نظر پرداختند.
قیطاسی در ادامه این بازدید با حضور در  اداره املاک تملیکی بر ضرورت تعیین‌تکلیف قانونی املاک و دارایی‌های تحت مالکیت بانک تأکید کرد و خواستار سرعت‌بخشی بر اقدامات این اداره در رسیدگی به امور محوله شد.
مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از معاونت حقوقی بر ضرورت پیگیری‌های مستمر و دائمی حقوقی برای به نتیجه رساندن پرونده‌ها تأکید کرد و نکاتی  درباره گزارش‌گیری مستمر از روند فعالیت وکلای پرونده‌های حقوقی بانک دی و برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای روسای شعب نیز مطرح کرد.
قیطاسی همچنین در پایان این بازدید از بخش‌های مختلف و ادارات دیگر بانک دی در ساختمان وزرا از جمله اداره مبارزه با پولشویی، ریسک، حسابرسی داخلی و بازرسی نیز بازدید به عمل آورد و دستوراتی برای بهبود فرآیندهای اداری و پیگیری موضوعات مختلف صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.