×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | الزام نانوایی‌های آزادپز به نصب بنر/ درج قیمت نان و وزن چانه اجباری شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین ابراهیمی رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  در خصوص تغییرات قیمت نان با اشاره به اینکه تشدید واحدهای نظارتی بر فروش نان در نانوایی ها، اظهارداشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باید نانوایی های آزاد پز ضمن اعلام وزن چانه قیمت نان ها را به مردم اعلام کنند در غیر این صورت تخلف انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر این نصب بنر قیمت انواع نان در نانوایی ها اجباری شده است.

به گزارش تسنیم، صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص قیمت نان با آراد یارانه‌ای و آزادپز در استان تهران گفته بود: در بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهر تهران بربری با ۵۶۰ گرم وزن چانه هزار تومان، سنگک با ۵۶۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۲۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۵۰ تومان و لواش با ۱۵۰گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: در بخش نانوایی‌های آزادپز شهر تهران قیمت نان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و 800 تومان، تافتون ۲۸۰ گرم وزن چانه ۸۵۰ تومان و لواش با ۱۷۰گرم وزن چانه ۴۵۰ تومان است.

وی با اشاره به قیمت اعلام‌شده در شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: بخش یارانه‌ای قیمت نان در شهرستان‌های تهران بربری با ۵۴۰ گرم وزن چانه هزار تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۱۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۵۰۰ تومان و لواش با ۱۵۰گرم وزن چانه ۳۰۰ تومان است.

صادقی اضافه کرد: در بخش آزادپز قیمت نان در شهرستان‌های این استان بربری با ۵۸۰ گرم وزن چانه هزار و ۳۰۰ تومان، سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه یک‌هزار و ۶۰۰ تومان، تافتون ۲۳۰ گرم وزن چانه ۸۰۰ تومان و لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

به‌گفته وی، اضافه کردن کنجد و سبزی‌ها به نان در شهر تهران ۵۰۰ تومان و در شهرستان‌های این استان بستگی به توافق سفارش‌دهنده و نانواست. در حال حاضر هشت هزار و ۵۰۰ نانوایی در استان تهران وجود دارد و فعال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.