×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، به مناسبت شب یلدا خانواده بزرگ بیمه رازی بار دیگر در کنار هم جمع شدند .
در این مراسم، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر موئلفه قدرشناسی گفت: شرکت بیمه رازی قدردان زحمات نیروی انسانی خود است به همین دلیل باید قدرشناس و قدردان شهدای کشور باشیم زیرا این آرامش خاطر که در حال حاضر وجود دارد و عاملی می‌شود که دورهمی خانوادگی و دوستانه در مناسبت‌های ملی و مذهبی رخ دهد، به پاس رشادت‌ها و جان فشانی شهدای کشور است.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اهمیت، جایگاه و توان نیروی انسانی شرکت و شبکه فروش، گفت: در ماه‌های اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی برای شرکت به ثبت رسیده که این مهم به واسطه تلاش نیروی انسانی شرکت در ستاد و شبکه فروش بوده است.
او ادامه داد: در ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه رازی با تاکید بر اصلاح ساختار مالی شرکت، برنامه‌ریزی‌های خود را در زمینه توانگری مالی، پرداخت خسارت، کسب قبولی اتکایی و افزایش سرمایه را عملیاتی کرد.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اقدامات زیربنایی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از بعد نرم افزاری و سخت افزاری رشد و توسعه قابل توجهی را از آن خود کرده است.
جباری بیان کرد: عملکرد بیمه رازی افتخارآمیز است و نرخ رشد بیمه رازی در سالجاری نسبت به معدل صنعت بیمه ۲.۵ برابر است و این مهم تنها با تلاش و همدلی همکاران رقم خورده است.
او تاکید کرد: شرکت بیمه رازی به دنبال کسب پرتفو به هر قیمتی نیست و این شرکت به دنبال آن است تا خدمات به‌روز و نوآورانه را در مسیری آسان و با تکیه بر فناوری اطلاعات در اختیار مشتریان و بیمه گزاران خود قرار دهد.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به توجه ویژه به شبکه فروش از سوی بیمه رازی، خاطرنشان کرد: چرخه تعالی و موفقیت دارای دو عنصر جدی، سرمایه انسانی و مشتریان است که مبنای شروع چرخه تعالی، سرمایه انسانی شرکت خواهد بود.
جباری خط ارتباطی شرکت به مشتریان را نمایندگان و کارگزاران دانست و گفت: رویکرد شرکت بیمه رازی حفظ و حمایت از نمایندگان، کارگزاران و شبکه فروش است تا بتوانند با قدرت بیشتری در فضای رقابتی بازار بیمه به فعالیت بپردازند.
او افزود: یکی از وظایف مهم در شرکت بیمه رازی ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت است که با اصلاح ساختار شرکت با تاکید بر پنچ چرخش استراتژیک در این زمینه اتفاقات مهمی رخ داده است.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: شرکت بیمه رازی به دنبال آن است در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات از فناوری‌های به‌روز استفاده کند که این مهم تاثیر قابل توجهی در فرآیندهای شرکت و بیمه گزاران خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.