×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
امکان افتتاح سه حساب «هم تا»، «هم راه» و«کارگشا» فراهم شد

به گزارش تجارت گردان به نقل ازبانک مسکن – هیبنا، مهدی سندگل اظهار داشت: امکان افتتاح سه حساب که تحت عنوان حساب‌های مکمل برای پوشش‌ هزینه‌های جانبی در بخش مسکن در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده بود، دوباره در سال جاری فراهم شد.

وی افزود: بانک مسکن به منظور افزایش رفاه حال مشتریان این بانک خصوصا در حوزه هزینه‌های خانوار اقدام به طراحی سبد متنوعی از طرح‌های ویژه سپرده‌گذاری مکمل کرد که مشتریان و متقاضیان می‌توانند متناسب با شرایط و هدفی که از سپرده‌گذاری دارند، اقدام به انتخاب هر یک از این سپرده‌ها کنند.

سندگل نظامی در ادامه گفت: حساب­های بانکی تحت عنوان «هم­‌تا»، «هم‌­راه» و«کارگشا» از جمله این سبد متنوع سپرده‌گذاری است که متقاضیان تسهیلات می‌توانند از امکانات و شرایط این حساب­ها متناسب با درخواست­ها و وضعیتی که دارند، بهره­ ببرند.

مدیرامور روابط عمومی و حوزه مدیریت اذعان داشت: در طرح «هم‌تا»، متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان با حداقل مدت انتظار ۳ سال تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات در حال حاضر ۱۵ درصد است.

مدیرامور روابط عمومی وحوزه مدیریت بانک مسکن در ادامه تصریح کرد: این طرح برای متقاضیانی که در ماه امکان پس‌انداز با مبالغ بالا را ندارند،مناسب است.

وی همچنین افزود: طرح «هم‌تا» ویژه کسانی که پیش از این از بانک مسکن تسهیلات دریافت کرده و قرارداد تسهیلاتی آنها به اتمام نرسیده است و این افراد با پرداخت به موقع اقساط، خوش حسابی خود را به بانک اثبات کرده‌اند و از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

سندگل نظامی در ادامه گفت: در طرح «هم‌راه» بانک مسکن نیز همین شرایط برای مشتریان و متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد می‌توانند در قالب این طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت:حساب‌های «هم­تا» و«هم­راه» به سبب مزایا و امکانات تسهیلاتی که دارند می‌توانند برای خانوارها در بخش مسکن ثمر بخش بوده و بخشی از هزینه‌های جانبی آنان را در این حوزه پوشش دهد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت در ادامه خاطر نشان کرد: برای پرداخت تسهیلات به کارمندان شرکت‌هایی که اقدام به پرداخت حقوق کارکنان خود از مسیر بانک مسکن می‌کنند طرحی با عنوان طرح «کارگشا» در نظر گرفته شده است.بر اساس قوانین و مقررات در نظر گرفته شده در طرح کارگشا، حداقل موجودی برای این طرح ۱۰ میلیون تومان می باشد وسقف تسهیلات فردی، مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، نرخ سود ۱۸ درصد به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود:سقف تسهیلات فردی در این طرح معادل ۱۰۰ درصد خالص دریافتی تا ۱۰ میلیون تومان برای کارکنان شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.