×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
امکان فعال‌سازی اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه بدون مراجعه به شعبه

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره روابط عمومی، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدها و افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی)، در گامی دیگر نسبت به راه‌اندازی و عملیاتی نمودن «سرویس ثبت‌نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» در صفحه «ورود به اینترنت بانک سرمایه» اقدام نموده است.

این گزارش می‌افزاید این سرویس در درگاه اینترنت بانک با لحاظ کلیه ملاحظات امنیتی راه‌اندازی شده و مشتریان می‌توانند پس از انجام فرایندهای تعریف‌شده، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید برای درگاه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک یا تعیین رمز جدید برای این درگاه‌ها اقدام نمایند.

شایان‌ذکر است با راه‌اندازی این سرویس مشتریان ارجمند می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با فعال‌سازی اینترنت بانک خود به‌صورت غیرحضوری، نسبت به فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف کارت‌های سرمایه خود در اینترنت بانک نیز اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به شعب در این خصوص نداشته باشند.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.