×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، وحید امیری، بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بازی سنگینی بود اما الحمدالله با تمرکز یک سه امتیاز مهم را گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

او درباره بهبود هفته به هفته شرایط پرسپولیس گفت: بالاخره اینجا پرسپولیس است و نمی‌توان کسی را به زور نگه داشت. کسی که می‌ماند باید با تمام وجودش راضی باشد. بازیکنان تیم با تمام وجودشان تلاش می‌کنند که پرچم باشگاه را بالا نگه دارند وگرنه بازیکنی که رفته، ما خرده‌ای به او نمی‌گیریم و ما دوست داشتیم بماند ولی دیگر بیشتر از این خودمان را درگیرش نمی‌کنیم. ما پرسپولیسیم و باید برگردیم.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به اظهارات جنجالی لوکادیا مبنی بر این که هم‌تیمی‌هایش از دلایل او برای ترک ایران آگاهند، گفت: به خدا من اطلاعی ندارم ولی به نظر او احترام می‌گذارم و به لوکادیا خرده نمی‌گیرم. کسی که پرسپولیس بازی می‌کند باید با تمام وجود و عشقش بازی کند. اگر یک ذره ذهنش درگیر باشد، نمی‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم در ادامه راهش موفق باشد. ما امروز و در بازی‌های قبل نشان دادیم که پرسپولیس متکی به بازیکن نیست. ما نیاز داریم که بازیکن تمام وجودش را در زمین بگذارد.

امیری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای قهرمانی لیگ نیاز به تقویت شدن دارد، بیان کرد: هنوز صحبت از قهرمانی زود است. باید بازی به بازی پیش برویم. در حیطه اختیارات من نیست که بگویم تیم به بازیکن نیاز دارد یا ندارد. این وظیفه مدیریت و کادر فنی است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.