×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اوره‌های پتروشیمی شیراز درآمدزاترین محصول این شرکت

شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۲ هزار و ۷۷۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری نشان داد که در راه بازگشت به روند صعودی خود قرار دارد.

اوره‌های پتروشیمی شیراز درآمدزاترین محصول این شرکت

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شیراز در چهارمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۶۳۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۲ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد یک‌درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

اوره‌های پتروشیمی شیراز درآمدزاترین محصول این شرکت

” شیراز” در تیرماه ۲۵۰ هزار و ۳۵۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۵۱ هزار و ۷۸۵ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش پیدا کرد. 

اوره‌های پتروشیمی شیراز درآمدزاترین محصول این شرکت

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اوره صادراتی فله» با ۹۳۰ میلیارد تومان بود درآمدی که “شیراز” از فروش این محصول در تیرماه به دست آورد برابر با ۵۷ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اوره صادراتی فله» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی شیراز محصول «اوره صادراتی کیسه» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۲۹۲ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی شیراز محصول «آرگون» با مبلغی بالغ‌بر ۴۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

اوره‌های پتروشیمی شیراز درآمدزاترین محصول این شرکت

منبع خبر: بورس‌نیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.