×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین یادواره شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، مجید محسنی مجد مدیرعامل این شرکت در اولین یادواره شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر که ۶ مهرماه ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از مدیران گروه و مقامات در محل شرکت مارگارین برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس ، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در میان جوانان بود و در سایه این خودباوری به اقدامات و ابتکاراتی دست زدیم که تعجب همگان را برانگیخت.

وی با اشاره به شکل گیری فرهنگ بسیجی در این دوران گفت: تفکر بسیجی نه تنها در عرصه نظامی که در عرصه های مختلف اقتصادی و صنعتی نیز منشا تحولات عظیمی در کشور شد که تا به امروز نیز ادامه دارد.محسنی مجد با اشاره به اینکه گروه توسعه صنایع بهشهر مفتخر به داشتن ۳۸ شهید دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: کار تیمی همان همدلی و وحدتی است که در آن سال ها هم در پشت جبهه و هم خطوط مقدم بارها شنیده و دیده ایم.

وی تاکید کرد: خدا را شاکر هستیم که برای اولین بار این توفیق نصیب ما شد که در هفته دفاع مقدس به پاس رشادت ها و سلحشوری های هشت سال دفاع مقدس گرد هم آمده و یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.

سربازان جبهه تولید نیز باید در سنگر اقتصادی بکوشند

حسن خلخالی مدیرعامل شرکت مارگارین که در اولین یادواره شهدای گرانقدر گروه توسعه صنایع بهشهر سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: همت والای شهدای هشت سال دفاع مقدس گواهی عینی بر عمل به سخن مولای متقیان است که می فرمایند، انسان به وسیله همت و تلاش خود می تواند پرواز کند و به درجات بالا برسد و می بینیم که هر چه همت و عزم و اراده انسان برای انجام کارها بیشتر باشد، ارزش او متعالی تر است.
وی خاطرنشان کرد: ما سربازان جبهه تولید نیز در سنگر اقتصادی کوشیده ایم و با همت والای همکاران خود اجازه نمی دهیم دشمن به اهداف خود برسد و به این ترتیب چرخه تولید در شرکت مارگارین با قدرت و امید بیشتر در گردش است و همین مسیر را در آینده نیز حفظ و تقویت خواهیم کرد.
خلخالی با تاکید بر اینکه این شرکت با کارنامه درخشانی که در دوران دفاع مقدس از خود به جای گذاشت نشان داد هیچگاه مسئولیتش را نسبت به جامعه و کشور خود فراموش نمی کند، ادامه داد: در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی ، فشارهای بین المللی و شیوع بیماری کرونا ، حفظ و انسجام سنگر تولید یک واجب عینی محسوب می شود که با هم افزایی و تلاش همکاران توانسته ایم به آن دست یابیم.

سید بهاالدین بنی طبا، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی و همچنین دبیر این یادواره، شهدا را حاضر و ناظر در این محفل خواند و خاطر نشان کرد: اینکه امروز ما دور هم جمع شده ایم، دعوتی است که شهدا از ما داشته اند و قطعا نگاهشان حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این یادواره با تاکید و توجه ویژه مهندس محسنی مجد انجام شده و برای اولین بار است که در سطح گروه بصورت منسجم برگزار شده است و مسئولان روابط عمومی شرکت های تابعه نقش ارزنده ای داشتند.


اصلاح طلب و اصول گرا، در هر شرایطی خدا و قرآن را فراموش نکنند

 سرهنگ تیموری فرمانده بسیج کارخانجات نیز در اولین یادواره شهدای گروه ضمن بیان مظلب فوق به عنوان بخشی از وصیت نامه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: اعتقاد عملی به ولایت فقیه ، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی، به کارگیری افراد پاکدست و معتقد و سالم ، مقابله با فساد و دوری از تجمعات در دوره مسئولیت و احترام به مردم اصولی هستند که باید به آن ها پایبند باشیم. وی در پایان از اهتمام برگزارکنندگان یادواره شهدا در مجموعه اقتصادی توسعه صنایع بهشهر قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم سردار ابوالفضل مسجدی رئیس مرکزراویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به روایت گوشه هایی از خاطرات رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در عملیات های مختلف دفاع مقدس پرداخت و یادآور شد امروز نیز جوانان ایران اسلامی با تاسی از ائمه معصومین و الگو برداری از جوانان و رزمندگان دوران ۸ ساله دفاع مقدس در عرصه های علمی و فناوری و با رهبری مقام معظم رهبری(مد ظلله) کشور را در مسیر خودکفایی در صنعت و پیشرفت های صلح آمیز هسته ای و موشکی قرار داده اند و به هیچ ابرقدرتی اجازه دست اندازی به مرزهای کشور را نخواهند داد.

حسین کریم خان زند مدیر عامل بیمه نوین نیز با اهدا بیمه نامه  شخص ثالث و آتش سوزی به محسنی مجد به نمایندگی از خانواده شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر از خانواده معظم شهدای وبشهر تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهدای گروه بهشهر از حاج موسی سلامت جانباز فداکار شرکت پاکسان تجلیل به عمل آمد و حاضرین با حضور در یادمان شهدای شرکت مارگارین به مقام شامخ این شهیدان والا مقام و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.