×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایثار و شهادت رمز اصلی حفظ و پاسداری از اسلام است

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ،‌ یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز دوشنبه با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در محل هتل هویزه برگزار شد.

سردار یعقوب سلیمانی در این مراسم افزود: جایگاه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و حیاتی و فارغ از مسائل سیاسی و اداری است.

وی ضمن تبریک دهه کرامت گفت: با توجه به رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است تعامل خوبی بین این مجموعه با سایر دستگاه‌ها وجود داشته باشد که خوشبختانه در دوره اخیر شاهد این تعامل و هم‌افزایی هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی بنیاد براساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انجام می‌شود ، افزود: امیدواریم در این مسیر از مشارکت و ظرفیت‌های موجود در وزارت‌خانه‌ها و سایر دستگاه‌ها نیز به خوبی استفاده شود.

سلیمانی در ادامه ضمن اشاره به رویکردها و سیاست‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تشریح بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی

در ادامه این جلسه سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود نورچه‌ای مدیرکل تبلیغات و فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به بیان نظرات خود در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری اسناد فرهنگی دستگاه‌های اجرایی پرداختند.

مشاورین وزرا در امور ایثارگران نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.