×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با تشکر از زحمات هیئت مدیره فعلی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بروز رسانی فعالیت ها و نحوه نگهداری کالا در انبارها، خاطرنشان کرد: کوتاه تر شدن فرآیند کالا از زمان جذب و جمع آوری تا تحویل آن در چارچوب قوانین موجود باید اعمال شود تا سبب کاهش بار ترافیکی در حوزه های منابع انسانی و امکانات شود.

علی احمدی تشکیل جلسات مفاهمه ای و کارگروه های فرعی در حوزه اموال تملیکی را به منظور مدیریت موضوعات دانست و اظهار داشت: راه اندازی و ایجاد پنجره واحد خدمات می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات پیش روی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را کاهش دهد.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر سختی کار در این حوزه عنوان کرد: مطالبه گری نباید در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کنار گذاشته شود. کم شدن زمان توقف کالا در انبارهای این سازمان را پیشرفتی محسوس توصیف کرد. سازمان برنامه و بودجه برای تعالی سازمان اموال تملیکی بیش از گذشته در کنار شما خواهد بود و حمایت های مختلف خود را دریغ نخواهد ورزید.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز با بیان گزارشی مختصر از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته، گفت: سازمان در چند ماه اخیر دوران تحولی را آغاز کرده که برای ادامه مسیر، نیازمند حمایت و مساعدت دولت است و در این رهگذر از تلاش همه همکارانم صمیمانه تشکر می کنم.

وی با این توضیح که شفافیت در همه امور سازمان ایجاد شده، بیان داشت: دسترسی مردم به اطلاعات و برگزاری حراج و مزایده ها نمونه هایی از این نوع اقدامات در این سازمان است که ادامه دار خواهند بود.

در این نشست علی جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول و حسین ایزدی مدیر کل اموال تملیکی استان تهران نیز هرکدام به بیان گزارش هایی از حوزه های تحت مدیریت پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.