×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایران خودرو کرمانشاه اهداف سال ۱۴۰۰ را محقق کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- محمد ملکی رشد پنج درصدی تولید، رشد حدود ۲۴ درصدی تجاری‌سازی خودروها، رشد حدود پنج درصدی حمل جاده‌ای، رشد ۹۶۲ درصدی حمل ریلی و رشد ۱۲۰۴ درصدی تحویل حضوری محصولات را از دیگر موفقیت های کسب شده در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.
وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای یک سال گذشته ایران خودرو کرمانشاه را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران عنوان کرد و گفت: این جایزه ملی، نشان دهنده عملکرد درخشان و کارآمد در حوزه شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع، رعایت اصول و ضوابط حرفه‌ای، گزارش‌دهی مناسب اطلاعات و توجه ویژه به اثر بخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی شرکت این شرکت است.
ملکی کسب دو گواهی‌نامه بین‌المللی ایزو ۴۵۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را از دیگر توفیقات این شرکت در بخش‌های مدیریت ایمنی و مدیریت محیط زیست دانست و تصریح کرد: ایران‌خودرو کرمانشاه در سال گذشته علاوه بر کسب امتیاز برترین واحد تولیدی در استان، در بخش‌های خانه بهداشت برتر، کارفرمای حامی کارگر و کارفرمای سلامت‌محور در سی و سومین جشنواره استانی امتنان نیز حایز رتبه نخست شده است.
وی گفت: افزایش تیراژ و تنوع تولید محصولات و همچنین ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بر اساس برنامه‌ریزی و با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده که در راستای منویات مقام معظم رهبری است، در سال ۱۴۰۱ دنبال خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.