×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اینستاگرام پست‌های ویدیویی کوتاه‌تر از ۱۵ دقیقه را به صورت Reels نمایش می‌دهد

شبکه‌اجتماعی متعلق به متا آزمایش این تغییر را از چند هفته پیش آغاز کرده بود و اکنون در پست وبلاگ خود اعلام کرد که در هفته‌های آینده، آن را در دسترس تمام کاربران قرار خواهد داد. اینستاگرام توضیح می‌دهد که این تغییر بخشی از تلاش‌های آن برای ارائه تجربه‌ای فراگیرتر و تمام صفحه به کاربران خود است.

علاوه بر این، اینستاگرام همچنین در حال ادغام تب‌های ویدیو و Reels در پروفایل کاربران است تا برای تمام ویدیوهای موجود در برنامه، یک بخش واحد ایجاد کند.

با وجود این تغییر، اگر حساب کاربری شما عمومی باشد و ویدیویی پست کنید (که در نهایت به Reels تبدیل می‌شود)، هر کسی می‌تواند ریلز شما را پیدا کند و از صدای آن برای ایجاد Reels خود استفاده کند. همچنین اگر یک حساب خصوصی دارید، ویدیوهای ریلز شما فقط به فالوورهایتان نمایش داده خواهد شد.

نکته قابل‌توجه دیگر اینکه، هنگامی که ویدیو ریلز جدیدی پست می‌کنید، اگر حساب شما عمومی باشد، سایر کاربران می‌توانند با آن یک ریمیکس (Remix) ایجاد کنند. برای جلوگیری از انجام چنین کاری، می‌توانید از منوی تنظیمات حساب کاربری خود، امکان انجام این کار را غیرفعال کنید.

راه‌هایی جدید برای ضبط ویدیوهای ریلز اینستاگرام

علاوه بر این تغییر، اینستاگرام همچنین اعلام کرد که راه‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند ویدیوهای Reels خود را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، با نوعی ویژگی جدید، کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین‌های جلو و پشت گوشی خود محتوا و واکنش خود را به‌صورت همزمان ضبط کنند.

در حالی که این تغییر ممکن است برای برخی کاربران چالش‌هایی ایجاد کند و باعث ناامیدی آن‌ها شود، با این حال اضافه شدن آن به اینستاگرام چندان غیرمنتظره نیست، زیرا این شبکه‌اجتماعی همیشه برای ساده‌سازی ویدیوهای پلتفرم خود تلاش داشته و همچنین رقابت جدی با تیک‌تاک دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.