×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بائو: مالک نساجی تیم را اروپایی مدیریت کرد/ شوک به تیم جواب داد

میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد موفق نساجی در لیگ بیستم پس از حضور ساکت الهامی و کادر مربی‌گری جدید این تیم اظهار کرد: در فوتبال ممکن است گروهی بیایند و لازمه‌اش این است که یک شوک وارد شود تا شرایط تغییر کند. خداراشکر این شوک جواب داد اما به نظر من با آمد ساکت الهامی همه اعضای تیم یک دل شدند و بین بچه‌ها و کادر و مدیریت رفاقت ایجاد شد. تلاش‌هایی که کادرفنی داشت یک طرف ماجرا است.

او ادامه داد: آقای رضا حدادیان، مالک باشگاه واقعا تیم را اروپایی مدیریت کرد، چون خیلی‌ها فکر می‌کردند نساجی شانس اول سقوط است و هیچ امیدی نبود اما همه را امیدوار کرد. او با برگزاری یک اردوی اروپایی، پرداخت به موقع مطالبات و ایجاد یک شرایط خوب به نساجی کمک کرد. دعای خیر مردم و هواداران هم در کنار آن باعث شد نساجی به وضعیت خوب و ثبات برسد و بتواند در لیگ برتر بماند تا تجربه شود و این شرایط از ابتدای فصل رقم بخورد.

مربی نساجی با بیان این‌که در جذب بازیکن و درست کردن فضای مناسب باید از ابتدای فصل کار شود، گفت: شرایط باید در شان و منزلت تیمی که در ورزشگاه ۳۰ هزار و در استان یک میلیون هوادار دارد، ببندند. تیمی نباید بسته شود که به این شکل دست و پا بزنیم و در روزهای آخر استرس و فشار زیادی به ما وارد شود. خود مازندران پتانسیل زیاد و جوانان خوبی دارد و این‌ها همه باعث می‌شود دست به دست هم دهیم و تیم خوبی را بسازیم.

او اضافه کرد: وضعیت آخر فصل با وضعیت اول فصل تفاوت دارد و بالاخره بازیکنان جدیدی می‌آیند که نیاز به زمان دارند و باید خودشان را با تیم وقف دهند اما به نظرم تیمی برنده است که در فصل نقل‌و انتقالات بتواند هم دید خوبی داشته باشد و هم بهترین بازیکنان را جذب کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.