×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید دکتر کریمی کاشانی از پیشرفت پروژه فولادسازی قائنات

درجریان این بازدید مهندس باقری مدیر پروژه فولادسازی قائنات به همراه کارشناسان سایت، ایشان را همراهی و  گزارشی در خصوص عملکرد پیمانکاران و پیشرفت پروژه و موانع  موجود را ارائه نمودند و آخرین وضعیت برنامه First ARK نیز بررسی شد.

همچنین دکتر کریمی کاشانی سرپرست معاونت پروژه ها از نزدیک در جریان پیشرفت جبهه ‌ها قرار گرفتند و از فعالیتهای اجرایی درخصوص First ARC پروژه بازدید کردند و در موارد مورد نیاز راهکار لازم را ارائه و پیگیری ها و هماهنگی های لازم را در راستای  تسریع در کارها انجام دادند.

مجتمع فولاد قاینات با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ( بیلت) در راستای توسعه غیر متمرکز فولاد در برنامه چهارم اقتصادی و نیز ، بدست آوردن ارزش افزوده منابع طبیعی از قبیل سنگ آهن و گاز طبیعی با توجه به فراوانی آنها در منطقه احداث شده است.

همچنین راه اندازی و توسعه کارخانه فولاد سازی باعث رشد و پیشرفت صنایع بومی منطقه می‌شود که از مهمترین اثرات مثبت آن می‌توان به  اشتغالزایی و ایجاد فرصتهای شغلی مستقیم بیش از۱۰۰۰ نفر و غیر مستقیم بیش از۵۰۰۰ نفر، توسعه صنعتی و اقتصادی استان خراسان جنوبی و بهره برداری از امکانات موجود منطقه ای اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.