×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیران استانی محیط زیست و پدافند غیرعامل از مجتمع مس سونگون

دکتر عباس نژاد مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان و دکتر آقایی مدیرکل پدافند غیر عامل استان با حضور در مجتمع مس سونگوم ضمن بازدید، در نشستی به بیان دیدگاه ها و رصد وضعیت فعلی در مجتمع پرداختند.

مهندس بیات ماکو در این نشست با اشاره به اینکه صیانت از محیط زیست اولویت و خط قرمز ماست گفت: مجتمع مس سونگون همواره تلاش نموده تا با استفاده از تجهیزات بروز علمی و دانش متخصصین این عرصه از قبیل استفاده از تجهیزات پایش آنلاین و لحظه ای، جنگل و مرتع کاری و … در جهت حفظ این منابع ملّی گام بردارد که در این راستا همانگونه که مشاهده کردید موفق عمل نموده است. 

مدیر مجتمع مس سونگون ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ارگان های مربوطه در حفاظت محیط زیست آن را میراث آینذگان عنوان و خاطر نشان کرد این مجتمع در طرح های توسعه خود نیز تلاش نموده است با رعایت استانداردهای جهانی و بکارگیری دانش و تجهیزات بروز علمی که مستلزم هزینه بالاسری ۳۰ درصدی در این طرح ها بود همواره در حفظ این میراث پیشگام و ساعی بوده و خواهد بود.

مهندس بیات ماکو در این نشست ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت پدافند غیرعامل در صنعت گفت: با توجه به این موضوع کمیته پدافند غیرعامل در مجتمع تشکیل یافته است که با برگزاری جلسات و پیگیری ها و بازدید های میدانی در جهت ایجاد محیط امن و آرام در مجتمع مس سونگون تلاش می گردد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.