×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیران ایریتک و فولاد هرمزگان از پروژه‌های افزایش ظرفیت در شرکت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ایریتک؛ در جریان بازدید از پروژه فولاد هرمزگان، مهندس امیدی توانا، مدیر پروژه طرح افزایش تعداد سیلوهای آهن اسفنجی و لنس سایدوال این شرکت، گزارشی در خصوص عملکرد پیمانکاران و پیشرفت پروژه، ارائه کرد و در ادامه دکتر محمدمهدی مستقیمی؛ مدیرعامل ایریتک به همراه مدیران ارشد این شرکت و همچنین مهندس کیکاووس ندایی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.

در این بازدید همچنین طی جلسه‌ای با مهندس علیرضا کاظمی؛ معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان، درباره تاخیرات پیش آمده در پروژه بحث و تبادل نظر شد.
مهندس کاظمی در این جلسه با اشاره به تجربه و دانش فنی و مهندسی شرکت ایریتک، بر اصلاح رویه‌ها با هدف تسریع امور تاکید کرد.
در ادامه؛ مدیران ارشد ایریتک از بریکت‌سازی و آماده‌سازی زمین‌های طرح توسعه شرکت صبافولاد نیز بازدید کردند و همزمان مهندس احسان رسولی؛ معاونت بهره‌برداری این شرکت توضیحات تکمیلی درخصوص پروژه را ارائه کرد.
لازم به ذکر است؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع در استان هرمزگان قرار دارد.
پروژه احیای مستقیم صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۳۹۱ توسط شرکت ایریتک راه اندازی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.