×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)، در این بازدید که با همراهی مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، معاونین و مدیران کارخانه انجام گرفت، از واحدهای مختلف خطوط تولید کارخانه و سایت دریایی پارسیان بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که اولین حضور سردار ابن الرضا و دکتر مازیار حسینی بود، فضای تلاش و کوشش حاکم بر کارخانه، سرمایه انسانی جوان ، با دانش و متخصص به کار گرفته شده ، تجهیزات و فن آوری های به روز و حجم تولید محصول مورد توجه قرار گرفت و از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و پرسنل متعهد کارخانه تقدیر به عمل آمد.

تشکیل جلسه ارزیابی و بررسی تخصصی برنامه های در حال انجام و آتی این مجتمع و همچنین مشکلات و معضلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب، پایان بخش این بازدید بود.

شایان ذکر است مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور در شهرستان لامرد، سالیانه بالغ بر ۳۰۰ هزارتن شمش آلومینیوم تولید می کند و برای بیش از ۲۳۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان های لامرد و مهر می باشند به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
اسکله دریایی پارسیان این مجتمع نیز یکی از تخصصی ترین و به روزترین ترمینال های تخلیه مود اولیه می باشد که پذیرای کشتیهای حمل کننده مواد اولیه مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی است.

تجارت گردان | بازدید مدیران عامل ساتا و شرکت سرمایه گذاری غدیر از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و اسکله پارسیان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.