×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بیمه تعاون از شعبه اردبیل

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت از شعبه اردبیل بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه بر «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد.
در این بازدید که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه اردبیل منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی؛ سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان؛ مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان؛ مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل و محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
گفتنی است مظلومی بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوب تر تأکید کرد.

در ادامه نمایندگان شعبه اردبیل نیز به بیان درخواست‌های خود پرداختند که از جمله مهم‌ترین موارد «تأسیس شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» بوده است.

شایان توجه است که وهاب اشرفیان از شهریور ۱۳۹۹ به عنوان مدیر شعبه اردبیل مشغول فعالیت بوده و نه تنها توانسته بود در همان سال به رتبه ۳ فروش بیمه نامه توقف کسب و کار در شرکت دست پیدا کند، بلکه در سال ۱۴۰۱ نیز شعبه اردبیل را به جایگاه نخست در تحقق هدف شعبه های برتر شرکت بیمه تعاون رسانید. همچنین رتبه دوم در لیگ مقایسه فروش استان‌ها در سال ۱۴۰۱ را نیز توانست در افتخارات شعبه اردبیل به ثبت رساند.

از دیگر سو این شعبه موفق شده است تا تعداد نمایندگان خود را از ۱۰ نفر به ۳۷ نفر در پایان سال ۱۴۰۱ رسانده و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز این میزان به ۴۲ نفر افزایش پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.