×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیر عامل بانک توسعه تعاون از طرحهای اقتصادی استان لرستان

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این سفر استانی به لرستان در حضور وزیر محترم و مدیران ارشد وزارتخانه با هدف افتتاح طرحهای آماده بهره‌برداری و همچنین بازدید میدانی و بررسی مشکلات مردم در حوزه های تخصصی این وزارتخانه صورت پذیرفته است.
وی افزود: پروژه‌های دامپروری هلدینگ کشت و دام شستا در شهرستان دلفان(نورآباد) در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح گردید، همچنین تعدادی از طرحهای مورد حمایت بانک نیز در این سفر افتتاح می شود.
این مقام بانکی تصریح نمود: بازدید مجموعه مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت شیر پگاه لرستان نیز با هدف بررسی برنامه ها و مسائل این شرکت انجام شد. شرکت شیر پگاه لرستان از واحدهای اقتصادی تحت نظارت هلدینگ های وزارتخانه است.
گفتنی است دامداری ۶۰۰۰ راسی دلفان با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰ گوساله نر جهت پرواربندی و تولید ۵۰۰ تن گوشت حاصل از دام حذفی، تولید سالانه ۴۰ هزار تن شیر خام، تولید ۶۰ هزار تن کود زراعی جهت استفاده در مزارع و باغ‌ها را دارا می‌باشد.این طرح همچنین در حوزه اشتغال ۱۳۰ نفر را به‌طور مستقیم و ۵۲۰ نفر را به‌طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.