×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی امیر کبیر

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، صبح روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ معاون روابط کار، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بهمراه هیئتی بازدیدی از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر داشتند.

دراین دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ضمن خوش آمدگویی طی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان مسئولیت خود گفت: یکی از ملزومات حوزه فنی این شرکت، تأمین خوراک پایدار بوده که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است. با تأمین پایدار خوراک، زمینه ی رشد تولید فراهم خواهد شد.

سعید صادقی با اشاره به اینکه علی رغم مشکلات با برنامه های کوتاه مدت بحمدلله تولید مطلوبی رقم خورده است «هرچند در برخی ماهها بدلیل عدم خوراک پایدار تا ظرفیت اسمی فاصله هم بوده، اما با اقدامات میان مدت ازجمله جانمایی و راه اندازی مخزن اتیلن درمجتمع، همچنین تلاش های مستمر دیگر که  انجام پذیرفته، بزودی شاهد تحول عظیمی در تولید شرکت خواهیم بود که قطعاً در رشد سازمان، بهبود شرایط کاری و معیشتی پرسنل و حفظ و افزایش ارزش سهام سهامداران  مؤثر واقع خواهد شد.

وی با تقدیراز تلاش های جهادی پرسنل در امور فنی و تخصصی افزود:  تلاش های مجدانه ی مدیران جهادی در مجموعه ی امیرکبیر باعث گردیده علاوه بر حوزه ی تولید، عدالت درنظام پرداخت، مباحث مهم مسکن ومعیشت کارکنان هم مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیر کبیر درادامه یادآورشد: اجرای حداکثری تعهد در مسئولیت های اجتماعی از اهداف سازمان بوده و هست و نیروهای جهادی این شرکت دراین راه با تلاش های ارزنده  واقدامات اولیه ی خوب خود توانسته اند این مهم را با شایستگی محقق سازند.

_معاون کار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با تقدیر از مدیر عامل و مجموعه ی جوان شرکت پتروشیمی امیر کبیر اظهارداشت: 

وجود نیروهای جوان در برداشتن گام های اساسی ومهم درامر تولید وفروش محصولات پتروشیمی، یکی از محاسن این مجموعه و شرکت پتروشیمی امیر کبیر است.

علی حسین  رعیتی فرد، با اشاره به برابری رابطه کارگر وکارفرما خاطرنشان کرد: امنیت شغلی کارگران و توجه به عدالت مزدی، از مطالبات رهبری است و باید بصورت متوازن مورد توجه ویژه قرارگیرد.

وی بابیان اینکه همه وظیفه دارند تاموانع تولید رابرطرف نمایند یادآور شد: 

تلاش های خوبی دراین مجتمع درامر تولید وافزایش آن انجام شده  که در ادامه نیز همه باید همیاری و همراهی نموده تاگام های بهتر و بیشتری باوجود این منابع انسانی و ظرفیت موجود برداشته شود تا خوراک بعنوان مواد اولیه و زنجیره ی تولید و فروش بامشکلات مختلف روبرو نشود.

دبیرشورای عالی کشور ادامه داد: باهمه ی مشکلات، تحریم ها، تهدیدها ومشکلات اقتصادی با افق روشن توسط مجموعه ی پتروشیمی امیرکبیر قطعاً همه ی تهدیدها به فرصت مبدل خواهد شد و به لطف خداوند منان و دعای خیر ائمه اطهارعلیه السلام  ، و با خلاقیت و تلاش جوانان وجامعه کارگری این مرز و بوم چرخ های کشور متوقف نخواهد شد.

وی برگزاری جلسات مختلف، تعامل و همکاری، نشست های منظم باشرکای اجتماعی توسط مجموعه ی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان، استان و کشور را خواستارشد وخاطرنشان کرد: بایددستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی وزارت مورد توجه جدی قرارگیرد تا با همراهی مدیران عامل، مطالبات موجود را به حداقل رسیده و دغدغه های جامعه کار و تولید، مورد بررسی قرار گیرد و هم توجه ویژه ای به حقوق جامعه کار‌ و سهامداران صورت گیرد.

رعیتی فرد درپایان یادآور شد: مدیریت جوان و پرتلاش و با انگیزه ، همدلی و همراهی کارکنان و مدیران تولید و برنامه ریزی خصوصاً در پتروشیمی امیرکبیر می تواند در آینده ای نزدیک، هم افزایی، افزایش تولید و ارتقاء بهره وری را بهمراه داشته باشد و مجموعه وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی آمادگی دارد تا در این مسیر، کنار و یاریگر مجتمع های تولیدی باشد.

درپایان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن تقدیر از مدیرعامل و مجموعه ی پتروشیمی امیرکبیر از تعامل متقابل دومجموعه گفت واظهارداشت: امیدواریم با این روحیه مشکلات جامعه ی کار وکارگری ودغدغه های معیشتی راکمتر شاهد باشیم.

اصغر رشنودی بااشاره به قوانین کار و کارگری افزود: امید داریم حاصل این تعامل بر سرسفره ی کارگر و خانواده هایشان ، همچنین سهامداران اثر گذار باشد.

این بازدید باحضور جمعی از مدیران مجموعه ی وزارت کارتعاون ورفاه اجتماعی ومدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیربرگزارگردید.

«شرکت پتروشیمی امیر کبیر به عنوان یکی ازبزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن در ایران به شمار می آید که مجتمع تولیدی آن درسایت چهار منطقه ی ویژه ی اقتصادی پتروشیمی و در استان خوزستان واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.