×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازنشستگان بانک تجارت، نخستین دریافت‌کنندگان تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر محمد ابراهیم آقابابائی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این طرح، خاطر نشان کرد حفظ کرامت بازنشستگان و توجه به معیشت آنان مهم‌ترین دغدغه صندوق بازنشستگی بانک‌هاست. وی ضمن سپاس از مدیریت و مجموعه بانک تجارت برای پیشگامی در ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی، اظهار امیدواری کرد که سایر بانک‌های عضو نیز برای ارائه این خدمت، اعلام آمادگی نمایند.

دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت از بازنشستگان بانک تجارت بعنوان آیینه خدمت صادقانه در این بانک یاد کرد و از اهتمام جدی این بانک برای خدمت به این قشر شریف سخن گفت. اخلاقی ضمن تقدیر از تلاش‌های صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در راستای خدمت و تکریم بازنشستگان، اعلام آمادگی کرد که این بانک برای حمایت از بازنشستگان در کنار صندوق خواهد بود.

شایان ذکر است پیشنهاد ارائه این تسهیلات از سوی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها به تأیید هیأت امنای صندوق رسید و شورای هماهنگی بانک‌ها نیز آن را مصوب نمود. در حال حاضر مذاکرات میان صندوق و سایر بانک‌های مشترک جهت عقد تفاهم‌نامه و اجرایی شدن ارائه این تسهیلات برای بازنشستگان سایر بانک‌های مشترک ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.