×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با استقبال اصحاب رسانه؛ نشست خبری مدیرعامل بورس تهران برگزار شد

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ولادت  حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، سالروز شهادت سرباز وطن، سردار قاسم سیلمانی را تسلیت گفته و در خصوص آخرین وضعیت بورس تهران اظهار داشت: پیش از اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، مشکلاتی از جمله مسائل پروژه ساختمان را داشتیم که وقت زیادی صرف آن کردیم و به لطف خداوند اتفاقات خوبی رقم خورد. هیأت مدیره محترم نیز همگام با ما قدم‌های اساسی و مهمی را در راستای حل و فصل این موارد برداشتند.

وی از زحمات همکاران و مدیران قبلی قدردانی کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم در بورس تهران، بنا را بر آن گذاشتیم که زمانی را صرف نگاه به مسایل داخلی شرکت کنیم.

گودرزی تصریح کرد: تأمین مالی، جزو وظایف اصلی ماست و از اقدامات مهمی بود که صورت پذیرفت. همچنین دیجیتالی شدن بورس تهران و طراحی کردن سامانه هایی با هدف پاسخگویی موثر به نیازهای بازار از دیگر اهداف ماست. امیدوارم بتوانیم وظایف خود را به صورت کارا و در راستای حفظ اساسنامه بورس تهران، انجام دهیم.

مدیرعامل بورس تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری اقدامات مهمی به‌همراه تیم اجرایی خود انجام داده ­ایم و امیدواریم سال آینده، با اصلاح برند و حضور پررنگ و قوی در حوزه تأمین مالی، گامی مهم برای کشور عزیزمان ایران برداریم.

در پایان نشست خبری امروز مراسم تقدیر و تشکر از سرکار خانم سهیلا مستوفی زاده خوئی، رئیس اداره روابط عمومی، به پاس سه دهه فعالیت در روابط عمومی بورس تهران صورت گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.