×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون استان پیوست

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان اردبیل در راستای اجرای سیاست‌های بانکداری شرکتی و جذب منابع پس از مذاکرات متعدد انجام شده جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک توسعه تعاون استان اردبیل و شرکت آب منطقه‌ای استان با حضور عادل کریمی مدیر شعب استان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تشکیل و این تفاهم‌نامه با امضاء مدیر شعب استان و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منعقد و با انتقال حساب پس انداز کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، این سازمان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست.

جنگی مرنی ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از حضور مدیر شعب استان اردبیل و هیئت همراه، اظهار امیدواری نمود که این تفاهم‌نامه منشأ خیر و برکت برای کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خواهد بود.

عادل کریمی مدیر شعب استان اردبیل در این جلسه ضمن تشریح مفاد تفاهم‌نامه آمادگی بانک جهت ارائه خدمات و تسهیلات به کارکنان شرکت آب منطقه‌ای و ضمانت‌نامه و سایر خدمات بانکی به پیمانکاران و سایر مرتبطین با شرکت را اعلام کرده و افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه تعاملات گسترش‌یافته، نتیجه آن نزدیکی، هماهنگی و همکاری بیشتر دو مجموعه با یکدیگر خواهد شد.

همچنین مقرر شد حساب شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و نیز حساب تعاونی خدماتی شرکت مذکور نیز به بانک توسعه تعاون منتقل گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.