×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در جمع روسای ادارات و شعب، معاونان و کارکنان شعب افزود: در حفظ و صیانت از سازمان تامین اجتماعی و جامعه مخاطبان آن پرتوان‌تر از گذشته گام برمی‌داریم و در تحقق طرح ملی ۳۰۷۰ و حذف دفاتر درمانی راسخ‌تر از گذشته و با ابتکار و خلاقیت؛ اهداف سازمانی را پیش خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ما امانتدار جامعه بیمه‌شدگان هستیم و علاوه بر حفظ و حراست سرمایه‌های سازمان تامین اجتماعی نسبت به حفظ آن مسئولیت دوچندان داریم.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: با توجه به بحران‌های اقتصادی و شرایط ویروس منحوس کرونا طی یک سال گذشته با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شاهد اتفاق‌های تحول‌گرایانه گسترده در سازمان بودیم که اجرای طرح‌هایی از قبیل متناسب‌سازی حقوقی بازنشستگان، حذف دفاتر درمانی، توسعه ۱۴۲۰، نسخه الکترونیک و … از مهمترین اقدامات طی چند ماهه اخیر است.
امیری‌گنجه از روسای شعب و  کارکنان تقاضا نمود روزهای پایانی سال را همچون گذشته به فعالیت در مسیر تعالی سازمان پرتوان‌تر از پیش گام بردارند و بانشاط و انگیزه در محل کار خود حاضر و پاسخگوی مخاطبان و پیگیر امور غیرحضوری باشند.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ وصول مطالبات و تحقق بودجه را کاری بی‌نظیر، سخت و اثرگذار در مناسبات و سازوکار سازمان توصیف کرد و گفت: از کلیه واحدها، مسئولان و کارکنانی که دراین راهبرد  مهم سازمانی سهیم هستند، صمیمانه تشکر می‌ کنم. در شرایط دشوار کرونایی و پیچیده اقتصادی؛ وصول مطالبات بیشتر شبیه معجزه است که این موضوع نشان می‌دهد شما همکاران عزیز، مایه افتخار و مباهات سازمان تامین اجتماعی هستید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.