×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بررسی خطوط مبادلات در بازدید سرزده شبانگاهی از هاب پستی مرکز کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات شامگاه نهم دی ماه ۱۴۰۲ با کامیون پستی شهرکرد وارد اصفهان شد و ضمن بازدید از هاب مرکزی کشور با کارکنان شیفت شب خطوط مبادلات پستی دیدار و فرایندهای پستی را مورد بررسی قرار داد. 
مدیرعامل شرکت ملی پست صبح امروز دهم دی ماه نیز با سایر کارکنان ستادی و اجرایی اداره کل پست استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
لیائی در این بازدیدها با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیز به قانون مجلس نیاز دارد از رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص برگزاری آزمون جهت استخدام نیروهای قراردادی خبر داد.
وی از تحویل تعداد یک هزار دستگاه موتور سیکلت در مرحله اول و ۲هزار دستگاه در مرحله دوم به پستچی ها خبر داد و گفت: «بخشی از اقساط موتورها بر روی پرداختی عملکردی موزعین لحاظ شده است و پیش قسط موتورها نیز به مبلغ ۷ میلیون تومان توسط شرکت ملی پست نیز پرداخت شده است.»
بازدید از دفاتر پستی دانشگاه صنعتی اصفهان، رهنان و خمینی شهر و ناحیه پستی مسجد سید اصفهان و حضور در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های لیائی بود که در جریان سفر به استان اصفهان انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.