×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برقراری پروازهای فوق‌العاده شرکت هما در ایام اربعین از ۷ شهریور 

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل «هما» از پروازهای فوق‌العاده این شرکت در ایام اربعین خبر داد.

مدیرعامل هما با اعلام این خبر گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در راستای پاسخگویی به تقاضای هموطنان مبنی بر افزایش پروازهای «هما» در ایام اربعین به فرودگاه نجف اشرف، پروازهای فوق العاده‌ای را برنامه ریزی کرده است.

به گفته فرزادی پور این پروازها در بازه زمانی ۷، ۸، ۱۱ و ۲۰شهریور ۱۴۰۲ از فرودگاه حضرت امام(ره) به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و انجام خواهد شد.

فرزادی پور با اشاره به برقراری پرواز نجف از سایر فرودگاه‌های کشور تشریح کرد: در نظر داریم در صورت تأمین تجهیزات مورد نیاز از سایر فرودگاه‌های کشور به مقصد نجف اشرف پروازهایی برقرار کنیم. در روزهای اخیر ما از فرودگاه اصفهان به مقصد نجف پرواز انجام دادیم و پرواز زنجان به نجف را نیز در دستور کار داریم. هچنین فرکانس پرواز برخی از نقاط پروازی مرزی مانند ایلام را نیز افزایش داده ایم.

وی در خصوص قیمت بلیت پروازهای نجف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: قیمت بلیت برای پروازهای رفت از تهران به نجف در بازه زمانی۱۶ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲ با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ تومان بر روی سایت ایران‌ایر قرار دارد. همچنین با تمهیدات پیش‌بینی شده در بازه زمانی ‌۲۷ مرداد تا ۹ شهریور بلیت مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی(ره) به قیمت ۲.۵ میلیون تومان عرضه می شود.

وی با تاکید بر فروش بلیت پروازهای نجف در سایت این شرکت گفت: فروش بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» صرفا در سایت  ایران ایر صورت می گیرد.

فرزادی پور در پایان یادآور شد: زائران اربعین می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به نشانی  www.iranair.com دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.