×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برنامه‌ریزی ناجا برای تامین امنیت انتخابات پیش رو با اشراف اطلاعاتی

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در نشست تامین امنیت انتخابات پیش رو با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین یادآور شد: خـوشبختانه نیـروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخابات ادوار گذشته داشته و با تکیه و بهره مندی از تجربیات و اشراف اطلاعاتی توامان با هوشمندی بتوانیم این ماموریت خطیر و حساس را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو از ماه ها قبل و به شکل «قرارگاهی» آغاز شده، از ترسیم اطلس امنیت انتخابات خبر داد و بر تمرکز بر مدیریت توان و ظرفیت نیروی انتظامی با هدف حصول نتایج مطلوب تر در این ماموریت تاکید کرد.

سردار رضایی رصد تحرکات و فعالیت های مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات را یکی از برنامه های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: تامین امنیت قبل، حین و پس از انتخابات را با جدیت رصد می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه امروز اعتماد مطلوبی نسبت به نیروی انتظامی در منظر و نگاه نظام و مردم وجود دارد و لازم است که برای ارتقاء این سرمایه ارزشمند تلاش روزافزون کنیم، یکی از مولفه های ارتقاء اعتماد عمومی به ناجا، چگونگی تامین امنیت انتخابات در عین نظم و شکوه توسط پلیس می باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس فارغ از نگاه سیاسی و جناحی ماموریت ها را دنبال و عملیاتی می کند، تاکید کرد: ما پیرو خط ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی هستیم و در عمل به وظایف در چارچوب «قانونم و «قانون گرایی» ایفای نقش می کنیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی مردم تاکید کرد: تلاش برای پاسخگویی به مطالبات و انتظارات فرمانده معزز کل قوا مدظله العالی و رفع دغدغه های معظم له اولویت دارترین راهبرد نیروی انتظامی است و در مسیر تحقق این هدف، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناجا تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را از وظایف همگانی برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور اقتدارآفرین است و لازم است که همه در این مسیر به تکلیف «شرعی»، «اخلاقی» و «ملی» خود عمل کنیم.

سردار رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس یادآور شد: همواره تلاش داریم ماموریت ها و وظایف ذاتی و قانونی مان را به نحو شایسته ای انجام داده، به گونه ای که کارنامه عملکردمان مورد رضایت خداوند متعال، مقام معظم رهبری “مدظله العالی” و مردم عزیز باشد.

وی از تشدید اقدامات مقابله ای ناجا با مصدایق بارز جرم خبر داد و یادآور شد: طرح های مقابله با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنی و … همچنان در دستور کار نیروی انتظامی است و قطعا پیشبرد اهداف اولویت دار ناجا به منظور ارتقاء امنیت عمومی اجرایی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.