×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری برنامه‌های بسیج خواهران در هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مینا بیابانی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه زنان و خانواده ایرنا افزود: امسال علاوه بر بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس را هم داریم و امیدواریم برنامه ها با شور و اشتیاق بیشتری دنبال و برگزار شود.

وی یادآور شد: در شرایط مواجه با فراگیری بیماری کرونا، توجه به دستورالعمل و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برای برادران و خواهران بسیجی اولویت دارد. از این رو در همه برنامه ها مراقبت ویژه صورت می گیرد تا از دستورالعمل ها تخطی نشود و سلامت همگان تضمین شده باشد.

رئیس سازمان بسیج خواهران کشور درباره برنامه ها توضیح داد: نمایشگاه دستاوردهای بسیج در دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار و در این نمایشگاه ها به اقدامات، دستاوردها و فعالیت های زنان بسیجی در سراسر کشور توجه و تمرکز می شود.

وی افزود: همچنین فعالیت هایی که در طول چهل و یکسال انقلاب بسیج جامعه زنان داشته در معرض دید بینندگان و شرکت کنندگان قرار می گیرد.

بیابانی به برگزاری نشست های تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، اجتماعی و سایر موارد اشاره کرد و توضیح داد: این نشست ها در رسانه ها و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده های شهدای دفاع مقدس توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه های سازمان بسیج خواهران در هفته دفاع مقدس است که بیابانی به آن اشاره و تاکید کرد: غبارروبی از مزار شهدا هم در روز پنجشنبه صورت می گیرد.

رئیس سازمان بسیج خواهران کشور ادامه داد: رونمایی از کتاب شهدای زن دفاع مقدس و زنان جانباز نیز در این هفته صورت می گیرد. کار جدیدی که در استان سمنان انجام خواهد شد تولید فایل صوتی کتاب شهیده رودباری است که در این هفته رونمایی می شود.

همایش زنان شهید و شهدای دفاع مقدس در محله ها با رعایت پروتکل ها در فضای باز و فضای مجازی از دیگر برنامه هایی است که بیابانی به آن اشاره کرد و یادآور شد: شب شعر و خاطره گویی هم در این فضای معنوی با حضور خواهران بسیجی در سراسر کشور انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.