×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری مانور پدافند غیرعامل در بیمه آسیا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، نخستین مانور پدافند غیر عامل بیمه آسیا با موضوع مقابله با حوادث طبیعی، در ساختمان شماره دو این شرکت و به منظور ایجاد آمادگی و  افزایش توان کارکنان در مواقع بروز شرایط اضطراری  با موفقیت برگزار شد .
بنابر این گزارش، در این مانور با به صدا درآمدن آژیر خطر، کلیه کارکنان مستقر در ساختمان شماره دو بیمه آسیا محل کار خود را ترک کردند و از طریق پله های اصلی و پله های اضطراری خود را به منطقه امن در فضای بیرونی(محوطه پارکینگ خسارت) رساندند.
این گزارش می افزاید: در ادامه برگزاری این مانور، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با حضور در جمع کارکنان، از همکاری آنان در برگزاری این مانور تشکر و قدردانی کرد و با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل برای مقابله با خطرات طبیعی و انسانی و لزوم فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: برگزاری مانور های پدافند غیرعامل ضمن آماده سازی افراد سازمان برای اجرای هرچه بهتر برنامه های مقابله با خطرات و ریسک، می تواند سبب شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و به حداقل رساندن خسارت ها شود.
گفتنی است، برگزاری مانور پدافند غیرعامل بیمه آسیا با همکاری کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت حراست و بازرسی در ساختمان شماره دو برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.