×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری نخستین کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی ستاره خلیج فارس

رش روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در راستای افزایش تعاملات و هماهنگی های بین شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران، اولین جلسه کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با حضور روسای ایمنی تمامی پالایشگاه ها و رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از تاریخ ۹ الی ۱۱ اردیبهشت ماه 1403 در شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد.

مطابق با دستور کار جلسه و افزایش حوادث مرتبط با فضای بسته در سال گذشته، طرح تهیه شده در خصوص ایمنی کار در فضای بسته با بررسی و پیشنهادات حاضران جلسه جمع‌بندی شد و با توجه به درخواست بازنگری شاخص‌های ارزیابی عملکرد ایمنی و آتش نشانی که در جلسه کمیته سال گذشته درخواست شده بود، تمامی شاخص‌ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شده و دستورالعمل مذکور مصوب شد، همچنین تشریح اهداف و برنامه‌ها و اولویت‌های ایمنی و آتش نشانی در سال ۱۴۰۳ از دیگر برنامه‌های این کمیته بود.

در ادامه با حضور مدیران و روسای واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، اقدامات بارز ایمنی انجام شده در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای حاضرین تشریح شد.

انجام پروژه Safety Action Plan برای فعالیت‌های روتین پالایشگاه که مطابق با المان رویه‌های ایمن سیستم RBPSM تهیه شده از جمله موارد شاخص ایمنی بود که مورد توجه و تقدیر حاضران در این نشست قرار گرفت.

همچنین رویه مدیریت HSE پیمانکاران و شاخص ارزیابی عملکرد ایمنی (Leading metrics) که تحت عنوان Safety KPI در پالایشگاه ستاره خلیج فارس جاری شده است از دیگر اقدامات شاخصی بود که مورد توجه و استقبال قرار گرفت و مقرر شد که جهت الگوبرداری سایر پالایشگاه ها به تمامی شرکت‌ها ارسال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.