×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در قطر

توحید سیف برقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه پزشکی فوتبال در هفتمین کنفرانس فوتبال بر روی موضوعات فوتبال زنان، جوانان، فوتبالیست های تفریحی در هر سنی و فوتبالیست هایی با نیازهای ویژه، تمرکز خواهد کرد. این برنامه شامل سخنرانی های اصلی، نشست های هم اندیشی، مقاله ها، پوستر و کارگاه های آموزشی بالینی است. همچنین بر اساس شرایط ویژه کرونایی در جهان، یکی از موضوعات مورد بحث در این کنفرانس، بازگشت به فوتبال با وجود همه گیری کرونا خواهد بود.

وی افزود: قطعا با توجه به تجربیات جدید در شرایط کرونا در فوتبال ایران، نمایندگان کشورمان همانند دوره قبل در چین در سال ۲۰۱۹،  نقش به سزایی در ارائه تجربیات فوتبال ایران در پزشکی فوتبال خواهند داشت. از کلیه دانشگاهیان، کارشناسان و نخبگان کشور در حوزه های تخصصی مختلف دعوت می‌کنم که در این رویداد مهم که در سال جام جهانی برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

سیف برقی افزود: بعد از برگزاری موفقیت آمیز ششمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در چین و حضور بیش از ۱۰۰۰ نماینده از کشورهای مختلف، پس از ارزیابی و بررسی کشورهای داوطلب جهت برگزاری این کنفرانس در کمیته پزشکی، نهایتا کشور قطر به عنوان میزبان این رویداد مهم انتخاب شد.

متخصص پزشکی ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: علی‌رغم امکانات معرفی شده مناسب جهت میزبانی توسط سایر کشورها از جمله امارات متحده عربی، با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی در قطر، میزبانی در اختیار شهر دوحه قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۹، ایران بیش از ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این کنفرانس ارائه کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.