×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری کارگاه «توسعه رهبری با هوش مصنوعی» در آکادمی ایرانسل

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، اقدام به برگزاری کارگاهی یک روزه با ارائه پروفسور جولیو توسکانی (متخصص هوش مصنوعی و رهبری استراتژیک) و با حضور تیم رهبری ایرانسل و تیم‌های رهبری سازمان‌های بزرگ دیگر کرده است.

در این کارگاه یک روزه که ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌شود، رهبران حاضر از ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و رهبران سایر سازمان‌ها، در کنار پروفسور جولیو توسکانی، شناسایی و پیاده‌سازی فرآیندهای حیاتی مورد نیاز برای استفاده موفقیت آمیز از هوش مصنوعی در تیم‌ها، توسعه تفکر استراتژیک، درک دامنه کار با هوش مصنوعی در زمینه تخصصی خود (فراتر از یادگیری ساده ابزارها در جهت تدوین یک برنامه عملیاتی) را تجربه می‌کنند.

پروفسور جولیا توسکانی دارای مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه استکهلم سوئد، مدرس دانشگاه MIT آمریکا، مدرس دانشگاه ESADE در بارسلونا، متخصص هوش مصنوعی و رهبری استراتژیک و مدرس مدرسه کسب و کار Pascifico در دبی است و به شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تحقق اهداف مبتنی بر هوش مصنوعی مشاوره می‌دهد.

کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی برای رهبران در هر سطح و عملکردی، در همه بخش‌ها و صنایع طراحی شده است و برای عضویت در این کارگاه نیازی به تجربه قبلی با ابزارهای هوش مصنوعی نیست.

سرفصل‌های این کارگاه نیز شامل نوآوری، پیشرو بودن در عصر دیجیتال، توسعه یک استراتژی هوش مصنوعی، تحول از Telco به Techco و تحول دیجیتال در ارتباطات است.

آکادمی ایرانسل از کلیه صاحبان کسب‌وکار و مدیران تأثیرگذار شرکت‌ها و سازمان‌ها دعوت می‌کند تا در این کارگاه تخصصی با هدف توانمندسازی و شبکه‌سازی، از اینجا ثبت نام کنند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.