×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بلوبانک کسب‌وکار برتر حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران شد

جشنواره وب و موبایل ایران که هرساله با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مردم با ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن برگزار می‌شود امسال نیز در بخش‌های مختلفی برگزار شد. بلوبانک نیز به عنوان یک نئوبانک ایرانی در بخش کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک جشنواره وب و موبایل ایران حضور پیدا کرد. در اختتامیه، بلوبانک به عنوان کسب‌وکار برتر حوزه خود معرفی و از این نئوبانک پیشرو ایرانی تقدیر شد.

احمد ابراهیمی، مدیر تیم محصول بلوبانک، ضمن تشکر از هیئت داوران و همراهی مردم گفت: «هدف اصلی بلوبانک، از ابتدا تا کنون، ارائه محصولی با ساده ترین تجربه ممکن برای برطرف کردن نیاز و خواسته‌های مردم بوده است. خوشحالیم که حالا جایزه‌ای داریم که حاصل آراء مردم است. این که توانسته‌ایم هم در بخش هیئت داوران و هم در بخش آراء مردمی رتبه اول را کسب کنیم برای ما نشان‌دهنده این موضوع است که محصول‌مان، همانطور که انتظار داشتیم، هم از نظر فنی و تخصصی در جای درستی قرار گرفته است و هم توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند».

پیش از این و در اوایل ماه جاری، بلوبانک در سومین جشنواره نهال فین‌تک نیز رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ را کسب کرده بود.

بلوبانک استارتا‌پ‌ پیشرو حوزه «نئوبانک» ایران، از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به ‌عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان آغاز کرد و تاکنون توانسته نوآوری‌های گسترده‌ای از جمله در طراحی کارت‌های بانکی به شکل عمودی، طراحی رابط کاربری ساده و مدرن اپلیکیشن و ایجاد تعامل صمیمانه با کاربران ایجاد نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید به وبسایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.