×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بهره مندی بیش از ۳۷ هزار نفر از تسهیلات جعاله بانک کارگشایی در سه ماه نخست امسال

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که در این مدت ۳۷ هزار و ۹۸۰ نفر به ازای ترهین طلا به ارزش ۵ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال از تسهیلات جعاله ضروری بانک کارگشایی بهره مند شدند.
لازم به ذکر است، بانک کارگشایی طی سال گذشته به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان نیز تعداد ۱۳۰ هزار و ۲۹ فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی آن بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال است.
بانک کارگشایی در حال حاضر تسهیلات خرد جعاله رفع احتیاجات ضروری را با سقف فردی ۲۰۰ میلیون ریال و وام قرض الحسنه را با سقف فردی ۵۰ میلیون ریال به ترتیب در قبال ترهین ۱۰۰ و ۵۰ گرم طلا و جواهرات، توسط ۱۳شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور به متقاضیان پرداخت می کند.
بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور می کوشد تا با ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و… در کنار مشتریان خود باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.