×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی در محکومیت حمله تروریستی کرمان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

بار دیگر دستان ناپاک و جنایتکار بدخواهان ایران اسلامی عزیز، ماهیت پلید و بی‌رحم خود را در خشونتی عریان و کور به نمایش گذاشتند تا همگان بدانند دشمنان اسلام و ایران همچون شجره خبیثه خود که ریشه در رژیم منحوس اسرائیل دارد؛ از هیچ جنایتی ابا نداشته و در ریختن خون بی‌گناهان همچون آن‌چه امروز در جنایت‌های غزه در حال رخ دادن است؛ هیچ حد و مرزی از اخلاق نمی‌شناسند.
این جنایت تروریستی؛ بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ و نشانه‌ای دیگر از عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که به‌زعم خود درصدد هستند با تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه و ایجاد بحران و تنش، کام مردم ایران را تلخ و این‌گونه بزدلانه از ملت هوشمند ایران، انتقام بگیرند.
سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و داغدار ایران به‌ویژه خانواده شهدای عزیز این حادثه تروریستی، این اقدام سبعانه را که بی‌شک محصول هدایت و طراحی دشمنان خارجی و عوامل دست‌پرورده سرویس‌های اطلاعاتی غربی و کانون‌های شیطانی صهیونیستی است، محکوم می‌کند.
تردیدی نیست که این اقدام دردناک و جنایتکارانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند و هیچ خللی در عزم راسخ مردم و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد و عاملان، آمران و پشتیبانان این خباثت‌ها در تحقق اهداف پلید خود ره به جایی نخواهند برد. مردم ایران اسلامی همچون همیشه با هوشیاری و بصیرت و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی، استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند نمود.

بی‌شک خون پاک مردان و زنان و کودکانی که امروز همزمان با میلاد مادر امامت و ولایت و در مسیر گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها، بر زمین ریخته شد؛ همچون خون سایر شهدای تاریخ اسلام و ایران، گواه و شاهدی خواهد بود بر حقانیت اسلام و چراغ راهی است برای تمامی حق‌جویان و آزادگان.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.