×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تأمین محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی بدون وقفه ادامه می‌یابد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در ابتدای این نشست، رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه که به همراه جمعی از مدیران این معاونت در جلسه حضور یافته بود، گفت: تولید انواع محصولات فولادی به‌منظور توسعه زیرساخت‌های کشور از مأموریت‌های اصلی فولاد مبارکه است؛ ازاین‌رو به‌منظور تعامل هرچه بیشتر تیم فروش و بازاریابی با خطوط تولید پس از دیدار میدانی با مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در نورد سرد حاضر شدیم تا اولویت‌ها و دغدغه‌های مشتریان شرکت را به سمع و نظر مدیران و کارشناسان خطوط تولید برسانیم و از چالش‌های احتمالی همکاران در خطوط نورد سرد نیز آگاه شویم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تأمین حداکثری صنایع خودروسازی و لوازم‌خانگی در جهت حمایت از مصرف‌کنندگان نهایی که مردم عزیز کشورمان هستند از اولویت‌های این معاونت است. ضمن این که معتقدیم ارتباط با مشتریان و برقراری تعامل هرچه بیشتر بین خطوط تولید فولاد مبارکه با مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی از اهمیت خاصی در بهبود کیفی و زمان تحویل محصول برخوردار است.

حیدری گفت: بعد از جلسه و نشست هم‌اندیشی که با مدیران ناحیه نورد سرد داشتیم لازم دانستیم که ضمن حضور در خط تولید از نزدیک با همکاران این ناحیه دیدار و گفتگو نماییم و ضمن عرض خداقوت به این همکاران شرایط تأمین حداکثری ورق موردنیاز خودروسازان را مورد بررسی و پایش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه انجام فاز اول عملیات ریومپ واحد تاندم نورد سرد فولاد مبارکه یکی از اتفاقات بزرگ در حوزه تعمیرات و بهینه‌سازی خطوط تولید این شرکت بوده است، گفت: خوشبختانه این تعمیرات بزرگ به‌موقع و به بهترین شکل ممکن انجام شد و در ادامه اقداماتی که در این خط انجام خواهد شد این نوید را به مشتریان فولاد مبارکه می‌دهیم که ان‌شاءالله دغدغه‌ای از بابت تأمین ورق‌ سرد موردنیاز خود نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تجربه بخش اول نوسازی این خط و نتایج درخشانی که به بار آورد نشان می‌دهد که توان مدیریتی و مهندسی لازم برای انجام چنین پروژه‌هایی در فولاد مبارکه موجود است و خوشبختانه با تعاملی که با خودروسازان برقرار نموده‌ایم به‌طورقطع بدون واردآمدن هرگونه التهاب به بازار فاز دوم و سوم این عملیات نیز با اتکا به الطاف الهی و همت همکاران به بهترین شکل انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش بهزاد بهادارانی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه نیز اظهار داشت: خوشبختانه فاز اول عملیات نوسازی خط تاندون ۵ قفسه فولاد مبارکه با موفقیت انجام شد این در حالی بود که برای انجام این عملیات بزرگ ۸ روز کاری در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با هماهنگی‌های بسیار خوب انجام شده و با تلاش و همت همه همکاران این عملیات یک روز زودتر از موعد مقرر انجام شد و خط تولید وارد فاز بهره‌برداری شد.

وی از عملکرد بسیار خوب خط نوسازی شده تاندم پنج قفسه‌ای خبر داد و افزود: در همان روزهای نخست که مجدداً خط تولید به سیکل بهره‌برداری اضافه شد کلاف باکیفیت بالا و مورد قبول خودروسازان در این خط تولید شد و در گام بعدی که عملیات تکمیلی این عملیات بزرگ انجام خواهد شد از فرصتی که پیش رو داریم استفاده خواهیم کرد و تا پایان سال تمامی ورق موردنیاز و سفارش داده شده خودروسازان را به‌موقع و طبق تعهدات شرکت تولید خواهیم کرد.

بهادرانی با تأکید بر این که تا پایان سال برای تولید محصولات ویژه نیز که در این خط تولید باید انجام شود مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: با پایان‌یافتن فاز دوم نوسازی خط تاندم پنج قفسه‌ای شاهد کاهش قابل‌توجه توقفات ناخواسته، پایداری تولید و همچنین افزایش سطح کیفی محصولات این خط خواهیم بود که این امر در افزایش تولید محصولات و رضایت‌مندی بیش‌ازپیش مشتریان تأثیر زیادی خواهد داشت.

به گفته مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌خانگی مهم‌ترین مشتریان خط تاندم پنج قفسه‌ای فولاد مبارکه را تشکیل می‌دهند که با انجام این عملیات نوسازی رضایت حداکثری آنها جلب خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.